[Game] Grant A Wish thread

Een forum voor totaal willekeurige spam!

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: Grant A Wish thread

Post#31 » Tue Nov 09, 2010 12:08 pm

Wish granted. Ik voel ni de noodzaak om iets speciaal te doen om da te laten backfiren, een concert van Justin Timberlake moeten bijwonen lijkt me afstraffing genoeg :P


Ik wil onzichtbaar kunnen worden.

User avatar
Tom
Posts: 602

Re: Grant A Wish thread

Post#32 » Tue Nov 09, 2010 5:10 pm

Je hebt nu een onzichtbaar uiterlijk. Je komt echter hierdoor ongelofelijk in de belangstelling te staan in de actualiteit. Iedereen heeft het altijd maar over die onzichtbare werkmens, bij gevolg ben je juist heel zichtbaar voor iedereen. Journalisten kopen speciaal apparatuur om jou op te sporen en je bent nergens meer veilig! Je probeert ze weg te jagen met Metal muziek, maar dan krijg je weer aandacht van anderen...

Ik wil op vakantie!

User avatar
Pedro
Prosenior
Posts: 3251

Re: Grant A Wish thread

Post#33 » Tue Nov 09, 2010 6:20 pm

Tom wrote:Je hebt nu een onzichtbaar uiterlijk. Je komt echter hierdoor ongelofelijk in de belangstelling te staan in de actualiteit. Iedereen heeft het altijd maar over die onzichtbare werkmens, bij gevolg ben je juist heel zichtbaar voor iedereen. Journalisten kopen speciaal apparatuur om jou op te sporen en je bent nergens meer veilig! Je probeert ze weg te jagen met Metal muziek, maar dan krijg je weer aandacht van anderen...

Ik wil op vakantie!
Je gaat op vakantie! Jammer genoeg kom je ook weer terug :(

Ik wil mijn diploma!
WINAK Scriptor 2010-2011
WINAK Zedenmeester 2010-2011
WINAK Vice-Praeses 2011-2012
WINAK Praeses 2012-2013
WINAK Praegustator 2013-2014

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Re: Grant A Wish thread

Post#34 » Tue Nov 09, 2010 6:53 pm

Voila: http://ohohdiploma.nl/20101109_PeDrO.jpg

Ik wil een staatsgreep!

User avatar
Foundation
Posts: 622

Re: Grant A Wish thread

Post#35 » Wed Nov 10, 2010 4:52 pm

Granted! Na Verhofstadt II, Leterme de kweetnihoeveelste en De Wever de nulde, wordt onze geliefde koning afgevoerd naar de Spoed. Gevolg: all hail de regering Aesculapia I !

Ik wil een Star Trek transporter, om de files en treinvertragingen voor eens en voor altijd te slim af te zijn.

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Re: Grant A Wish thread

Post#36 » Fri Nov 12, 2010 11:53 am

Granted! Spijtig genoeg gebruikt de perfect werkende transporter wel een gewone netwerk verbinding. Omdat het digitaliseren van een lichaam enorm lang duurt en een enorme bandbreedte nodig heeft, duurt het 12000 jaar om je te transporteren naar een andere positie. Ook koos de ontwerper van de transporter voor UDP en gaan er constant gegevens van jou verloren.

Veel plezier met je leven als plant binnen 12000jaar!

Ik wil op elke straat een eigen baanvak hebben dat ik enkel kan gebruiken.

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Re: Grant A Wish thread

Post#37 » Fri Nov 12, 2010 12:02 pm

Dat is geen enkel probleem. Hoe het komt, weet niemand, maar de regering beslist om dit voor je in orde te brengen.
Echter, de vakbonden en andere belangenorganisaties zijn woest dat in tijden van crisis, er geld wordt gegeven aan dit soort egoïstische en nutteloze projecten. Je wordt publieke vijand nummer 1 en dagelijks staan er betogers en actievoerders voor je huis. De protesten worden steeds gewelddadiger: ruiten worden ingegooid, je auto gemolesteerd en je post gestolen.
Ook worden je baanvakken quasi continu bestrooid met duimspijkers en gaat de regering failliet door dit project. Hoe het verder moet, zal je zelf moeten uitzoeken.

Ik wil fantastisch goeie actjes zien op schachtenkoningverkiezing.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Re: Grant A Wish thread

Post#38 » Fri Nov 12, 2010 12:34 pm

Het wordt het zotste verkiezingsmoment in de geschiedenis van het studentenleven. Helaas willen de domme schachten niet voor elkaar onderdoen, en na een tragische gebeurtenis tijdens de actjes "vuurspuwen met kerosine om marshmallows te roosteren tijdens het koprollen maken" en "Zwaardjongleren tijdens het berijden van een wilde stier op LSD" maakt een schacht de fout om zijn heliumflessen niet te sluiten bij het maken van zijn menselijke ballon. Nadat hijzelf smartelijk overleed vulde de Hagar zich langzaamaan met het gas waarna WINAK zijn eigen massagraf kreeg ...

Ik wil zon!
Last edited by Nynek on Fri Nov 12, 2010 1:40 pm, edited 1 time in total.

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Re: Grant A Wish thread

Post#39 » Fri Nov 12, 2010 1:05 pm

Wish granted! Nynek wordt onmiddelijk getransporteerd naar Mercurius, sunniest planet of the solar system baby! :panic:

Ik wens dat mijn wens wordt uitgevoerd door NecRock!

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: Grant A Wish thread

Post#40 » Fri Nov 12, 2010 3:08 pm

En zo geschiede! Ik heb er echter geen flauw benul van welke wens het is die ik moet uitvoeren, en gok da ge bij Nynek op Mercurius wilt zijn!

Ik wil weten wa slimmy zijn wens was, en of ik goed heb gedaan!

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Re: Grant A Wish thread

Post#41 » Fri Nov 12, 2010 5:28 pm

Slimmy belt u nu op en vertelt het via de telefoon. Je bent zo gechoqueerd dat je je computer vernielt en je opsluit op uw kamer om er nooit meer uit te komen.

Ik wil een man.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Re: Grant A Wish thread

Post#42 » Fri Nov 12, 2010 5:58 pm

Here I am!

Ik wil dat mijn afwas gedaan wordt.
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Re: Grant A Wish thread

Post#43 » Fri Nov 12, 2010 6:24 pm

*geeft mawa haar gsm nummer*

Ik wil onfeilbaar zijn

User avatar
Foundation
Posts: 622

Re: Grant A Wish thread

Post#44 » Fri Nov 12, 2010 9:11 pm

Granted! Als je met de lotto speelt, win je gegarandeerd. De wereld ligt aan je voeten en je schopt het tot CEO van elk bedrijf dat je wilt. Economieën vallen en staan op zoals jij het onfeilbaar plant. Maar Evi is niet zo blij dat uw voortplantingssysteem evenmin onfeilbaar is. Elke copulatie resulteert in een zwangerschap, en na de 12de kleine is ze het beu en vertrekt ze. Uit pure miserie plan je de mensheid naar de verdoemenis, een plan dat je uiteraard feilloos tot uitvoer brengt. Je sterft als laatste der mensen, in de perfect naar je wensen uitgevoerde wereld.

Ik wil terug naar Amerika!

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Re: Grant A Wish thread

Post#45 » Fri Nov 12, 2010 9:34 pm

Welkom terug in amerika, de republikeinen hebben overal weer de meerderheid en er staat een 3de bush klaar voor president te worden!

Ik wil de nadelen van een wens kunnen voorspellen!

Return to “Spam-Whores”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 102 guests

cron