Politieke poll

Een forum voor totaal willekeurige spam!

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

Poll: Op welke partij zou je stemmen?

CD&V
0
No votes
CD&V
1
3%
Groen!
3
8%
Groen!
4
11%
Lijst Dedecker
1
3%
Lijst Dedecker
0
No votes
LSP
0
No votes
LSP
0
No votes
N-VA
10
27%
N-VA
11
30%
Open VLD
0
No votes
Open VLD
1
3%
PVDA+
0
No votes
PVDA+
1
3%
SP.A
1
3%
SP.A
3
8%
Vlaams Belang
0
No votes
Vlaams Belang
1
3%
Total votes: 37

User avatar
Pedro
Prosenior
Posts: 3251

Re: Politieke poll

Post#16 » Mon Oct 18, 2010 4:40 pm

smitske wrote:Zal ik niet ontkennen, voor veel uit te voeren moet je er niet op stemmen maar ze maken me bij tijden aan het lachen dus wil ik ze wel helpen de 5% te halen.
Oh god, it's Timmy "ik pak gewoon de bovenste van de lijst" nr. 2! :D
WINAK Scriptor 2010-2011
WINAK Zedenmeester 2010-2011
WINAK Vice-Praeses 2011-2012
WINAK Praeses 2012-2013
WINAK Praegustator 2013-2014

User avatar
smitske
Posts: 34

Re: Politieke poll

Post#17 » Mon Oct 18, 2010 6:17 pm

tuurlijk niet zou nooit op groen stemmen als die daar zouden staan, of een ander links alternatief :P
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
Albert E.

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: Politieke poll

Post#18 » Mon Oct 18, 2010 9:54 pm

Want sociale zekerheid, een leefbaar milieu en een kans op een degelijke opvoeding voor iedereen in plaats van alleen maar degene die geld me hopen hebben zijn toch zo'n verschrikkelijke concepten!

User avatar
Icterscrip
Posts: 551

Re: Politieke poll

Post#19 » Mon Oct 18, 2010 11:36 pm

Go go communisme!

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Re: Politieke poll

Post#20 » Tue Oct 19, 2010 8:55 am

Go go polarisatie!

N-VA zijn fascistische bruinhemden! LDD fascistische neolibertariërs (contradictio in terminis, maar dat is gepast!)! VB de reïncarnatie van de duivel! OpenVLD kopies van Amerikaanse neocons! Groen! militaristische eco-antifa's!

User avatar
smitske
Posts: 34

Re: Politieke poll

Post#21 » Tue Oct 19, 2010 9:51 pm

NecRock wrote:Want sociale zekerheid, een leefbaar milieu en een kans op een degelijke opvoeding voor iedereen in plaats van alleen maar degene die geld me hopen hebben zijn toch zo'n verschrikkelijke concepten!

omdat extremen niet goed zijn, en zeker groen niet als je van een FDW slaag krijgt op je eigen programmapunten in een debat.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
Albert E.

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Re: Politieke poll

Post#22 » Sun Oct 24, 2010 6:46 pm

De poll is hernieuwd, feel free to motivate (again)!

(oude resultaten in beginpost)

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Re: Politieke poll

Post#23 » Sun Oct 24, 2010 8:50 pm

Ik ben er nog niet uit, ik heb men linkse roots al ene keer (half) laten varen, maar ben het nog altijd niet eens met wat den SP.A tegenwoordig ammaal aant doen is. (Buiten dan het feit dat ze als enige partij de tijd heeft genomen om de financiele gevolgen van de nota De Wever degelijk uit te rekenen, wat ze dan wel weer enkele puntjes geeft.

Kom daar nog is bij dat een van hun bekwaamste mensen, zijnde Van Den Broecke, er verantwoordelijk voor is dat de wiskunde hier geen nagel meer heeft om aan zijn gat te krabben en da wringt ook wel natuurlijk :P

Moet er nog is over nadenken
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Re: Politieke poll

Post#24 » Sun Oct 24, 2010 11:32 pm

Fristi wrote:Ik ben er nog niet uit, ik heb men linkse roots al ene keer (half) laten varen, maar ben het nog altijd niet eens met wat den SP.A tegenwoordig ammaal aant doen is. (Buiten dan het feit dat ze als enige partij de tijd heeft genomen om de financiele gevolgen van de nota De Wever degelijk uit te rekenen, wat ze dan wel weer enkele puntjes geeft.

Kom daar nog is bij dat een van hun bekwaamste mensen, zijnde Van Den Broecke, er verantwoordelijk voor is dat de wiskunde hier geen nagel meer heeft om aan zijn gat te krabben en da wringt ook wel natuurlijk :P

Moet er nog is over nadenken
Als De Wever meer tijd had kunnen krijgen, dan had hij de financiële gevolgen ook kunnen uitrekenen, en aanpassen ;)
I'm not random, you just can't think as fast as me

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Re: Politieke poll

Post#25 » Mon Oct 25, 2010 8:56 am

Nee, want hij is een historicus. Daarvoor heb je een econoom nodig. Bart De Wever is dat tot op heden niet. Een Messias voor velen blijkbaar, maar vooralsnog geen econoom.

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Re: Politieke poll

Post#26 » Mon Oct 25, 2010 12:22 pm

Pieter Belmans wrote:Nee, want hij is een historicus. Daarvoor heb je een econoom nodig. Bart De Wever is dat tot op heden niet. Een Messias voor velen blijkbaar, maar vooralsnog geen econoom.
Bart De Wever is inderdaad een historicus, maar in zijn achterban zitten wel enkele goede economen (onder andere de Vlaamse minister van Financiën Philippe Muyters) die hem een handje kunnen toesteken bij deze berekeningen
I'm not random, you just can't think as fast as me

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Re: Politieke poll

Post#27 » Mon Oct 25, 2010 12:45 pm

BartC wrote:
Pieter Belmans wrote:Nee, want hij is een historicus. Daarvoor heb je een econoom nodig. Bart De Wever is dat tot op heden niet. Een Messias voor velen blijkbaar, maar vooralsnog geen econoom.
Bart De Wever is inderdaad een historicus, maar in zijn achterban zitten wel enkele goede economen (onder andere de Vlaamse minister van Financiën Philippe Muyters) die hem een handje kunnen toesteken bij deze berekeningen
En ook hun rekenvaardigheden zijn niet zo geweldig: http://www.demorgen.be/dm/nl/3625/De-Fo ... ever.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
Fristi
WOZ
Posts: 4565

Re: Politieke poll

Post#28 » Mon Oct 25, 2010 3:23 pm

I knew that was coming :D/
Fristi Ad Infinitum

WINAK WOZ 2013 - ...
WINAK Magister Fristi 2012-2013
WINAK Feest 2011-2012
WINAK Schachtentemmer 2010-2011
WINAK Scriptor 2008-2009 | 2009-2010

User avatar
smitske
Posts: 34

Re: Politieke poll

Post#29 » Mon Oct 25, 2010 6:07 pm

zij die kiesdrempel niet haalden eruit halen ?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
Albert E.

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Re: Politieke poll

Post#30 » Mon Oct 25, 2010 8:01 pm

Dat gebeurt met de echte verkiezingen toch ook niet?

Return to “Spam-Whores”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests

cron