Politieke poll

Een forum voor totaal willekeurige spam!

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

Poll: Op welke partij zou je stemmen?

CD&V
0
No votes
CD&V
1
3%
Groen!
3
8%
Groen!
4
11%
Lijst Dedecker
1
3%
Lijst Dedecker
0
No votes
LSP
0
No votes
LSP
0
No votes
N-VA
10
27%
N-VA
11
30%
Open VLD
0
No votes
Open VLD
1
3%
PVDA+
0
No votes
PVDA+
1
3%
SP.A
1
3%
SP.A
3
8%
Vlaams Belang
0
No votes
Vlaams Belang
1
3%
Total votes: 37

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Re: Politieke poll

Post#31 » Mon Oct 25, 2010 9:30 pm

Inderdaad, want dan gaan er ook mensen partijen kiezen waarop ze niet zouden stemmen en de poll vertekenen.

Het "recht van antwoord" van De Wever: http://www.n-va.be/nieuws/opinie/foutie ... ringsmodel

User avatar
BFC
WOZ
Posts: 719

Re: Politieke poll

Post#32 » Mon Oct 25, 2010 11:59 pm

Nynek wrote:Inderdaad, want dan gaan er ook mensen partijen kiezen waarop ze niet zouden stemmen en de poll vertekenen.

Het "recht van antwoord" van De Wever: http://www.n-va.be/nieuws/opinie/foutie ... ringsmodel
En onmiddellijk de rechtzetting van onzen Bart om alle haters op hun plaats te zetten.. zo kennen we hem weer!
I'm not random, you just can't think as fast as me

User avatar
Nynek
WOZ
Posts: 1160
Contact:

Re: Politieke poll

Post#33 » Tue Oct 26, 2010 12:51 am

Tgoh, ge kunt nu niet echt zeggen dat er mensen op hun plaats worden gezet eh ...
Iedereen begint schuldig te worden aan kinderachtig gedrag intussen.

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Re: Politieke poll

Post#34 » Tue Oct 26, 2010 7:52 am

Inderdaad, de politieke impasse moet onderhand toch al economische effecten hebben? Het is niet dat we dezelfde positie als Duitsland hebben, zou het geld waarover nu gebakkeleid wordt niet al verloren zijn gegaan door minder investeringen etc.?

En ik stel me ook telkens de vraag: hoeveel is 100 miljoen? In een grote pot van Euro Millions zit evenveel maar als het aan 5 miljoen mensen moet uitgedeeld worden is het opeens onmogelijk.

User avatar
smitske
Posts: 34

Re: Politieke poll

Post#35 » Thu Oct 28, 2010 8:41 pm

is er niet zo'n regel dat als een partj geen zetels heeft en kiesdrempel niet haalt ze 5 handtekenning van parlementariers moeten verzamelen ofzoiets?
LDD heeft nog wel 1 persoon in parlement maar herinner me wel dat de PVDA altijd handtekenningen moet rondselen :p
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
Albert E.

Return to “Spam-Whores”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 96 guests