Aangezien de lengte van een topic-naam beperkt is heb ik die afgekort.
De betekenis
Waarom is convergentie in 'Waarom is het topic zonder inhoud zo populair?' zo populair?[/i]
Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium
Stanny wrote:ah k, dan hebbek wss verkeerd gekekendjgl3nn wrote:neeStanny wrote:zie ik daar een t-shirt da begint te scheuren?djgl3nn wrote:zie ik daar een naar aanleiding van gl3nn topic ?
excuses
NOT!
ghehedjgl3nn wrote:Stanny wrote:ah k, dan hebbek wss verkeerd gekekendjgl3nn wrote:neeStanny wrote:zie ik daar een t-shirt da begint te scheuren?djgl3nn wrote:zie ik daar een naar aanleiding van gl3nn topic ?
excuses
NOT!
haha
zonder op quote te duwen had ik die NOT ni eens gezien xD
...en iedereen wil graag Joke een plezier doen.Joke wrote:aaah convergentie...zo mooi... *zucht*
slijmbal...Math Wolf wrote:Om op de topic titel te antwoorden: omdat
...en iedereen wil graag Joke een plezier doen.Joke wrote:aaah convergentie...zo mooi... *zucht*
met mn klein beetje wiskundige kennis kan ik dan zeggen dat Joke het convergentiepunt is ?Stanny wrote:of omdat iedereen naar Joke wil convergeren?Math Wolf wrote:Om op de topic titel te antwoorden: omdat
convergentiepunt ... limietpunt ... ammel etzelfdedjgl3nn wrote:met mn klein beetje wiskundige kennis kan ik dan zeggen dat Joke het convergentiepunt is ?Stanny wrote:of omdat iedereen naar Joke wil convergeren?Math Wolf wrote:Om op de topic titel te antwoorden: omdat
of fail ik hier zwaar ?
Stanny wrote:of omdat iedereen naar Joke wil convergeren?Math Wolf wrote:Om op de topic titel te antwoorden: omdat
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests