das ook echt mijn ergste nachtmerrie!NecRock wrote:Ik heb vaak nogal bizarre dromen... Vorige week nog gedroomd dak zwanger was o_O
Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium
wacht nog een jaar of 3...Icterscrip wrote:das ook echt mijn ergste nachtmerrie!NecRock wrote:Ik heb vaak nogal bizarre dromen... Vorige week nog gedroomd dak zwanger was o_O
Burn...Nynek wrote:Waarom hebt ge er dan nu al 1 in huis gehaald?Icterscrip wrote:en nog steeds niet klaar voor kinderen?
iemand anders uw veters laten strikken, goesting mogen hebben in het meest schrale eten en da dan ook nog mogen opeten, ... tegen de rest kunt ge afterzwangerschapsspultraininghuppeldepup volgen (what do I know?) EN ge hebt zo'n lief klein babytje da binnen 20 jaar voor u zorgt (payback time )Icterscrip wrote:Da zou nog wa moete worden, ik mama! Arm kind!
En fristi, tja, die kan ik eruit schoppen alsk m beu ben, da schijnt bij minderjarigen ni zo te zijn...
Bovendien: zwanger worden = zwangerschapsstriemen, spataderen, uitlubberen, theezakjes kweken, waggelen met een buik waar je ni langs kunt zien, UITSCHEUREN...
i rest my case.
ik heb geen schoenen met veters, ik zou graag hebben dat mensen me tegenhielden als ik zin kreeg zand te eten (ja! dat komt vaak voor!), tegen verzakking en uitscheuren kunde GEEN training nemen, en een kind kost minstens 120.000 euro...Pedro wrote:
iemand anders uw veters laten strikken, goesting mogen hebben in het meest schrale eten en da dan ook nog mogen opeten, ... tegen de rest kunt ge afterzwangerschapsspultraininghuppeldepup volgen (what do I know?) EN ge hebt zo'n lief klein babytje da binnen 20 jaar voor u zorgt (payback time )
wilt gij dan nooit kinderen ?Icterscrip wrote:ik heb geen schoenen met veters, ik zou graag hebben dat mensen me tegenhielden als ik zin kreeg zand te eten (ja! dat komt vaak voor!), tegen verzakking en uitscheuren kunde GEEN training nemen, en een kind kost minstens 120.000 euro...Pedro wrote:
iemand anders uw veters laten strikken, goesting mogen hebben in het meest schrale eten en da dan ook nog mogen opeten, ... tegen de rest kunt ge afterzwangerschapsspultraininghuppeldepup volgen (what do I know?) EN ge hebt zo'n lief klein babytje da binnen 20 jaar voor u zorgt (payback time )
Da laatste is makkelijk op te lossen..niet zelf zwanger wordenIcterscrip wrote:ik heb geen schoenen met veters, ik zou graag hebben dat mensen me tegenhielden als ik zin kreeg zand te eten (ja! dat komt vaak voor!), tegen verzakking en uitscheuren kunde GEEN training nemen,Pedro wrote:
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests