I declare war

Een forum voor totaal willekeurige spam!

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

fysicadraak
Posts: 8

I declare war

Post#1 » Tue Dec 08, 2009 7:32 pm

mijn kwaadaardige tweelingbroer (deWiskundige) is weer opgedoken, daarom voor het eerst bij WINAK in de strijd tegen deWiskundige de fysicadraak, sudder ende beef :twisted:
Vrees deWiskundige want de fysica is gekomen, en zal je tot slavernij brengen

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Re: I declare war

Post#2 » Tue Dec 08, 2009 7:51 pm

fysicadraak wrote:sudder ende beef
Sudderen? Op een laag vuurtje?

DeWiskundige
Posts: 92

Re: I declare war

Post#3 » Tue Dec 08, 2009 10:18 pm

NecRock wrote:
fysicadraak wrote:sudder ende beef
Sudderen? Op een laag vuurtje?
Inderdaad, in een grote ketel waarin ik hem kook!

Wie denk je wel dat je bent, fysica hagedisje? Je hebt geen macht en geen kracht. Je bent altijd al het kleine broertje geweest dat zonder mij niets kon bereiken!
Wacht maar af! Je holle woorden zullen snel naar 0 convergeren en je krachten zullen een lege verzameling zijn wanneer je tegen mij in het strijdperk treedt!

Hoe je toch bezig met je afrondingen en onzuivere theorieën, in deze wereld geldt slecht 1 wet, die van mij!
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

User avatar
Madsen
WOZ
Posts: 474

Post#4 » Wed Dec 09, 2009 2:51 pm

Hahaha :D weeral eentje voor schizofrenia :p
Ontwetende Minderjarige 1990-2008
WINAK Schachtenkoning 2008-2009
WINAK V.U. 2009-2010
WINAK Hagar 2010-2011
WINAK Schachtentemmer 2011-2012
WINAK WOZ 2012 - ...

Respect My Authoritah !

Sacrif
Posts: 206

Post#5 » Wed Dec 09, 2009 3:33 pm

Eh MathWolf,

leuk dat er tussen je persoonlijkheden ook fysici zitten, maar ik vermoed dat de fysici zelf ook wel opgewassen zijn tegen deWiskundige (als persoon, ik vind wiskundige een zeer nuttige wetenschap met tal van toepassingen), laat deWiskundige maar aan mij over fysicadraak :wink:
[quote="Marijke Van Hauwaert"]Marijke Van Hauwaert ‎:o Ik wist iets dat Philippe niet wist! Dit moment ga ik voor altijd onthouden. ♥[/quote]

fysicadraak
Posts: 8

Re: I declare war

Post#6 » Wed Dec 09, 2009 3:43 pm

DeWiskundige wrote:
Wie denk je wel dat je bent, fysica hagedisje? Je hebt geen macht en geen kracht. Je bent altijd al het kleine broertje geweest dat zonder mij niets kon bereiken!
Ik hoef je er hopelijk niet op te wijzen dat draken slecht traag groeien maar uiteindelijk veel sterker zijn dan mensen
DeWiskundige wrote:
Wacht maar af! Je holle woorden zullen snel naar 0 convergeren en je krachten zullen een lege verzameling zijn wanneer je tegen mij in het strijdperk treedt!
en jij zal slechts opereren op Planckschaal tov mijn kosmische maten!
deWiskundige wrote:
Hoe je toch bezig met je afrondingen en onzuivere theorieën, in deze wereld geldt slecht 1 wet, die van mij!
wij ronden af omdat die domme wiskundigen niet sterk genoeg zijn om onze problemen deftig aan te pakken!
En uiteindelijk zijn alle wiskundigen onderworpen aan slechts 1 beginsel: dat van de minste actie![/quote]
Vrees deWiskundige want de fysica is gekomen, en zal je tot slavernij brengen

DeFysicus
Posts: 3

Post#7 » Wed Dec 09, 2009 3:54 pm

Sacrif wrote:Eh MathWolf,

leuk dat er tussen je persoonlijkheden ook fysici zitten, maar ik vermoed dat de fysici zelf ook wel opgewassen zijn tegen deWiskundige (als persoon, ik vind wiskundige een zeer nuttige wetenschap met tal van toepassingen), laat deWiskundige maar aan mij over fysicadraak :wink:
Math Wolf heeft inderdaad ook Fysici onder zijn persoonlijkheden, maar fysicadraak is daar niet 1 van.
Wiskunde is nuttig, maar niet in de echte wereld. Als steunwetenschap voor de fysica is het echter een zegen voor de mensheid.

Sacrif
Posts: 206

Post#8 » Wed Dec 09, 2009 4:01 pm

DeFysicus wrote:
Sacrif wrote:Eh MathWolf,

leuk dat er tussen je persoonlijkheden ook fysici zitten, maar ik vermoed dat de fysici zelf ook wel opgewassen zijn tegen deWiskundige (als persoon, ik vind wiskundige een zeer nuttige wetenschap met tal van toepassingen), laat deWiskundige maar aan mij over fysicadraak :wink:
Math Wolf heeft inderdaad ook Fysici onder zijn persoonlijkheden, maar fysicadraak is daar niet 1 van.
nee, bizar
anyway da betekent dat er meer fysici int spamgedeelte zitten, ik ben hier niet langer alleen :D
[quote="Marijke Van Hauwaert"]Marijke Van Hauwaert ‎:o Ik wist iets dat Philippe niet wist! Dit moment ga ik voor altijd onthouden. ♥[/quote]

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Post#9 » Wed Dec 09, 2009 5:24 pm

-.-"
fysica ... o_O
voor nx goe
1 + 196883 = 196884
1 + 2 + 3 + 4 + ... = -1/12

User avatar
Pedro
Prosenior
Posts: 3251

Post#10 » Wed Dec 09, 2009 6:55 pm

Stanny wrote:-.-"
fysica ... o_O
voor nx goe
QFT
WINAK Scriptor 2010-2011
WINAK Zedenmeester 2010-2011
WINAK Vice-Praeses 2011-2012
WINAK Praeses 2012-2013
WINAK Praegustator 2013-2014

User avatar
Icterscrip
Posts: 551

Post#11 » Wed Dec 09, 2009 8:42 pm

nog geneeskundigen in de zaal die zich eenzaam voelen en met mij willen samenzweren?

User avatar
Pedro
Prosenior
Posts: 3251

Post#12 » Wed Dec 09, 2009 9:21 pm

Icterscrip wrote:nog geneeskundigen in de zaal die zich eenzaam voelen en met mij willen samenzweren?
ja hoor :D
WINAK Scriptor 2010-2011
WINAK Zedenmeester 2010-2011
WINAK Vice-Praeses 2011-2012
WINAK Praeses 2012-2013
WINAK Praegustator 2013-2014

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Post#13 » Thu Dec 10, 2009 7:32 am

Icterscrip wrote:nog geneeskundigen in de zaal die zich eenzaam voelen en met mij willen samenzweren?
Vraagt ge nu om doktertje te spelen of wa? :D

User avatar
Icterscrip
Posts: 551

Post#14 » Thu Dec 10, 2009 9:45 am

NecRock wrote:
Icterscrip wrote:nog geneeskundigen in de zaal die zich eenzaam voelen en met mij willen samenzweren?
Vraagt ge nu om doktertje te spelen of wa? :D
ik ben eerder een zuster Martha :twisted:

Return to “Spam-Whores”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

cron