I declare war!

Een forum voor totaal willekeurige spam!

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

Poll: WINAK!

voor wiskundigen!
4
9%
voor wiskundigen!
4
9%
voor wiskunde!
4
9%
voor wiskunde!
4
9%
BEHOLD TEH INFORMATICI POWERZ
14
32%
BEHOLD TEH INFORMATICI POWERZ
14
32%
Total votes: 44

Pieter Belmans
Posts: 593
Contact:

Post#46 » Sat Dec 19, 2009 12:57 pm

Jup, informatica zonder wiskunde bestaat niet. Iets wat te veel informatici niet beseffen. Maar ik krijg het ook op mijn heupen van wiskundige toepassingen, geprogrammeerd door mensen die beter wiskunde kunnen dan dat ze kunnen programmeren. Schoenmaker blijf bij je leest, of wees zo slim van het grondig te leren :).

Fysici moeten echter gewoon in hun hol in Zwitserland blijven ;).

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#47 » Sat Dec 19, 2009 1:21 pm

Pieter Belmans wrote:Fysici moeten echter gewoon in hun hol in Zwitserland blijven ;).
²
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

DeWiskundige
Posts: 92

Post#48 » Sat Dec 19, 2009 5:44 pm

Joke wrote:lieve schatjes,
Eerste keer klaargekomen!
Joke wrote:begin met een lichaam, dan een ring, als ze dat kennen ga je door met idealen, priemidealen en maximale idealen, priemringen, simpele ringen, semisimpele ringen, primitieve ringen, perfecte lichamen, algebraische uitbreidingen, algebraisch gesloten lichamen, Artinse en Noetherse ringen, etc.
Tweede keer klaargekomen!
Joke wrote:Zijn er niet veel wiskundigen die bezig zijn met "vector processing programmeren" (of fysici)? THANK GOD dat dat niet moet in ons curriculum! Ik kan mij gelukkig wel leukere dingen inbeelden!
Nee, ik kan dat niet, veel wiskundigen kunnen dat niet, maar wie boeit dat nu?!
Derde keer klaargekomen!
Joke wrote:
Pieter Belmans wrote:Fysici moeten echter gewoon in hun hol in Zwitserland blijven ;).
²
Vierde keer klaargekomen!


I love you, Joke!
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#49 » Sat Dec 19, 2009 10:22 pm

:oops: ^^

daarom zei ik het ook he :wink:
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Post#50 » Tue Jun 08, 2010 4:01 pm

NecRock wrote:
DeWiskundige wrote:
NecRock wrote:Hijacked! `-_-´
You'll die second!
I don't think so, Bob! I have cunning plans to escape your wrath!

Besides, wa gaat een wiskundige nu doen, zonder te betrouwen op uitrusting die niet puur wiskundig is?
Bij het spitten naar antwoorden voor de quiz, dit tegengekomen...
Uiteraard was ik TOEN al van plan om praeses te worden van het WIK, ziedaar mijn cunning plans!

Return to “Spam-Whores”

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 8 guests

cron