Gelukkige verjaardag Joke?

Een forum voor totaal willekeurige spam!

Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium

Poll: Correct?

Ja!
11
32%
Ja!
11
32%
Nee!
2
6%
Nee!
2
6%
I have no idea!
3
9%
I have no idea!
3
9%
Poll whore!
1
3%
Poll whore!
1
3%
Total votes: 34

User avatar
djgl3nn
WOZ
Posts: 1938

Post#16 » Sat Nov 28, 2009 3:56 pm

Joke wrote:
Fristi wrote:
djgl3nn wrote:ik weet eig niet wie gij zijt :(

ma gelukkige verjaardag :D
Die een die de polle heeft binnengedaan ;)
seriously! is dat het enige dat ge over mij kunt vertellen?!
Nee hij denkt waarschijnlijk gewoon dat dat het enige is waardoor ik u zou herkennen.. :)
WINAK Schacht 2009-2010
WINAK Sport 2010-2011
WINAK Mentor Informatica 2011-2012
WINAK Ouwe Zak 2012-...

UA Sportraad Webmaster 2012-...

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#17 » Sat Nov 28, 2009 3:58 pm

djgl3nn wrote:
Joke wrote:
Fristi wrote:
djgl3nn wrote:ik weet eig niet wie gij zijt :(

ma gelukkige verjaardag :D
Die een die de polle heeft binnengedaan ;)
seriously! is dat het enige dat ge over mij kunt vertellen?!
Nee hij denkt waarschijnlijk gewoon dat dat het enige is waardoor ik u zou herkennen.. :)
blijkbaar niet he. En dat zou echt wel vrij schandalig zijn.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

Poll
Posts: 15

Post#18 » Sat Nov 28, 2009 4:11 pm

Dat is idd wel schandalig dat je Joke niet als sympathieke, vrolijke, levensgenietende persoonlijkheid kent!

User avatar
djgl3nn
WOZ
Posts: 1938

Post#19 » Sat Nov 28, 2009 4:15 pm

Poll wrote:Dat is idd wel schandalig dat je Joke niet als sympathieke, vrolijke, levensgenietende persoonlijkheid kent!
als ik er nog nooit mee gepraat heb gaat da ook moeilijk eh ! :p
WINAK Schacht 2009-2010
WINAK Sport 2010-2011
WINAK Mentor Informatica 2011-2012
WINAK Ouwe Zak 2012-...

UA Sportraad Webmaster 2012-...

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Post#20 » Sat Nov 28, 2009 4:38 pm

Poll wrote:Dat is idd wel schandalig dat je Joke niet als sympathieke, vrolijke, levensgenietende persoonlijkheid kent!
Tja, HIJ heeft Joke dan ook niet binnen gedaan, hé!

Raptor
Posts: 287

Post#21 » Sat Nov 28, 2009 7:20 pm

Hou het eens bij gelukkigheid? :P

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#22 » Sun Nov 29, 2009 11:17 am

NecRock wrote:
Poll wrote:Dat is idd wel schandalig dat je Joke niet als sympathieke, vrolijke, levensgenietende persoonlijkheid kent!
Tja, HIJ heeft Joke dan ook niet binnen gedaan, hé!
Gelukkig zijn het wel niet enkel de mensen die mij binnen gedaan hebben die mij leuk en sympathiek vinden.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#23 » Sun Nov 29, 2009 11:19 am

djgl3nn wrote:
Poll wrote:Dat is idd wel schandalig dat je Joke niet als sympathieke, vrolijke, levensgenietende persoonlijkheid kent!
als ik er nog nooit mee gepraat heb gaat da ook moeilijk eh ! :p
mischien een reden om dat ooit wel eens te doen he. :wink:
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Icterscrip
Posts: 551

Post#24 » Sun Nov 29, 2009 12:29 pm

Joke wrote:
NecRock wrote:
Poll wrote:Dat is idd wel schandalig dat je Joke niet als sympathieke, vrolijke, levensgenietende persoonlijkheid kent!
Tja, HIJ heeft Joke dan ook niet binnen gedaan, hé!
Gelukkig zijn het wel niet enkel de mensen die mij binnen gedaan hebben die mij leuk en sympathiek vinden.
Ik vind je ook leuk en sympathiek! ;)

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Post#25 » Sun Nov 29, 2009 12:34 pm

Joke wrote:
NecRock wrote:
Poll wrote:Dat is idd wel schandalig dat je Joke niet als sympathieke, vrolijke, levensgenietende persoonlijkheid kent!
Tja, HIJ heeft Joke dan ook niet binnen gedaan, hé!
Gelukkig zijn het wel niet enkel de mensen die mij binnen gedaan hebben die mij leuk en sympathiek vinden.
Ik heb ook niks anders beweerd!

gl3nn kent u misschien gewoon nog niet erg goed, dus mag je niet gaan verwachten da hij u kent als sympathieke, vrolijke, levensgenietende persoonlijkheid! Okay, het straalt misschien van je af, maar vage indrukken kunnen misleidend zijn!

Van iemand die u heeft binnengedaan, daarentegen, zou het wel schandalig zijn dat hij niet op zijn minste zoveel van u weet, which was all I was trying to say!

User avatar
Pedro
Prosenior
Posts: 3251

Post#26 » Sun Nov 29, 2009 2:17 pm

NecRock wrote:
Joke wrote:
NecRock wrote:
Poll wrote:Dat is idd wel schandalig dat je Joke niet als sympathieke, vrolijke, levensgenietende persoonlijkheid kent!
Tja, HIJ heeft Joke dan ook niet binnen gedaan, hé!
Gelukkig zijn het wel niet enkel de mensen die mij binnen gedaan hebben die mij leuk en sympathiek vinden.
Ik heb ook niks anders beweerd!

gl3nn kent u misschien gewoon nog niet erg goed, dus mag je niet gaan verwachten da hij u kent als sympathieke, vrolijke, levensgenietende persoonlijkheid! Okay, het straalt misschien van je af, maar vage indrukken kunnen misleidend zijn!

Van iemand die u heeft binnengedaan, daarentegen, zou het wel schandalig zijn dat hij niet op zijn minste zoveel van u weet, which was all I was trying to say!
impliceert gij da als ge iemand binnendoet, ge die automatisch een sympathieke, vrolijke, levensgenietende persoonlijkheid vindt?
WINAK Scriptor 2010-2011
WINAK Zedenmeester 2010-2011
WINAK Vice-Praeses 2011-2012
WINAK Praeses 2012-2013
WINAK Praegustator 2013-2014

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Post#27 » Sun Nov 29, 2009 4:05 pm

Ik impliceer da ik denk da Joke ni zomaar iedereen zal binnen doen / haar zal laten binnen doen, en toch wel enkele minimale eisen zal stellen, ni alleen van wa zij van die persoon vindt, maar ook da die persoon haar voldoende kent om haar als een sympathieke, vrolijke, levensgenietende persoonlijkheid te kennen!

Da ik zoiets zelf moet vinden eer ik iemand binnendoe, noch da mensen da algemeen vinden, wou ik zeker niet impliceren - ook al zie ik mezelf niet zomaar mensen binnendoen die ik niet sympathiek vind :P

DeWiskundige
Posts: 92

Post#28 » Sun Nov 29, 2009 4:11 pm

Mij wou ze niet binnendoen, zelfs al was het voor het goede doel!
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#29 » Mon Nov 30, 2009 3:09 am

DeWiskundige wrote:Mij wou ze niet binnendoen, zelfs al was het voor het goede doel!
jij wou met me trouwen. Ik zei ja, maar je moest gewoon een bepaalde ring aan me geven.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

DeWiskundige
Posts: 92

Post#30 » Mon Nov 30, 2009 3:39 am

Joke wrote:
DeWiskundige wrote:Mij wou ze niet binnendoen, zelfs al was het voor het goede doel!
jij wou met me trouwen. Ik zei ja, maar je moest gewoon een bepaalde ring aan me geven.
:oops: I don't remember...

Welke ring? I zal hem voor je construeren!
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

Return to “Spam-Whores”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests

cron