Meer informatie over de locatieGroup tours of the museum are a popular activity. Call 1-800-LUV-SPAM (1-800-588-7726) to schedule one for yourself and your family, friends or co-workers.

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Meer informatie over de locatieGroup tours of the museum are a popular activity. Call 1-800-LUV-SPAM (1-800-588-7726) to schedule one for yourself and your family, friends or co-workers.
lolRaptor wrote:De winst opgedaan door te spammen?
Wel, toevallig had ik een congres donderdag en vrijdag en de guest speaker was van de universiteit van Minnesota...Sebastiaan wrote:@Math wolf gij fixt dat dan ?
Dat wist ik , daaarom dat ik het vroegMath Wolf wrote:Wel, toevallig had ik een congres donderdag en vrijdag en de guest speaker was van de universiteit van Minnesota...Sebastiaan wrote:@Math wolf gij fixt dat dan ?
Ik kan altijd proberen iets te regelen...
How did you know?Sebastiaan wrote:Dat wist ik , daaarom dat ik het vroegMath Wolf wrote:Wel, toevallig had ik een congres donderdag en vrijdag en de guest speaker was van de universiteit van Minnesota...Sebastiaan wrote:@Math wolf gij fixt dat dan ?
Ik kan altijd proberen iets te regelen...
nooooooooooooooooooooooooooooooooNecRock wrote:Sorry, dude, gonna have to settle for Sebbe ^^Math Wolf wrote:Oh how I wished you were my stalker!NecRock wrote:Oh my, seems you got yourself a stalker!
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests