Prosit Pedro omda hij mij dr aan deed herinneren da ik ne prosit had staan wachten
edit: appelsap-melk-fundum is ni zo lekker...
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Reeds zeven dagen, en uit heel deze lijst heeft nog niemand een adje gedaan? BOE!Math Wolf wrote:Prosit op iemand die nog niet in deze lijst staat!
(bvb: Nynek, Sacrif, Dave, Foundation, Pieter Belmans, Gertjie, Christophe, Tom/Raptor, Beasty, Johan, Joachim, Karel, Woef, ... - sorry als ik iemand vergeten ben.)
We kunnen hem naar dit topic verwijzen op IRC.NecRock wrote:Good enough for me, maar weet ni of de Johan hier veel komt, eigenlijk ^^°
Ergens halverwege tussen vloeistof en vaste stof: een rijstpap-fundum. Omnomnomnom.Pieter Belmans wrote:Ik heb zonet een tas thee met melk quasi ad fundum uitgedronken, zij het onbewust van dit topic maar gewoon uit goesting. Als dat een geldige ad fundum is: een non-alcoholische prosit Johan, omdat de mailservers er enkele dagen geleden uitlagen, wat overigens niks met hem te maken had.
eerste blok ging goed, den tweede al wa minder omda'k perse een nieuw geluidssyteem moest gaan kopenIcterscrip wrote:lukt jou dat ook?!? :OPedro wrote:om mijn motivatie te staven, zal'k die prosit doen! 't doel is 3 blokken van 3 uur, dus da's 9 uur
Users browsing this forum: Bing [Bot], Google [Bot] and 8 guests