Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium
Same hereNecRock wrote:Guess I'll train some more...
Een Pidgey (flying/normal, 1) wordt verstoord. Charmander wint zijn eerste gevecht!NecRock wrote:Guess I'll train some more...
Bulbasaur kan een Rattata (normal, 2) jammer genoeg niet verslaan...Stanny wrote:Same hereNecRock wrote:Guess I'll train some more...
De sterkste tegenstander tot nog toe voor Charmander. Dankzij het gevecht met een Rattata (normal, 3) stijgt hij naar level 2!BFC wrote:En we trainen verder
Door het vorige gevecht weet Squirtle hoe hij ertegen moet vechten, maar hij verliest alsnog van een Pidgey (flying/normal, 1).Fristi wrote:Ik train in het wild
Na een uitgebreid ongekwalificeerd medisch onderzoek van mijn Bulbasaur waarbij ik zijn poten en tentakels gemeten heb en gemerkt heb dat die inderdaad iets steviger geworden zijn, besluit ik dat trainen eigenlijk wel nuttig is. Ik ga op zoek naar een nieuwe tegenstander van mijn favoriete pokémon (want ik heb er maar 1).Manfr3d wrote:Een Rattata (normal, 1) wordt verstoord. Bulbasaur neemt het tegen hem op en stijgt niettegenstaande de nederlaag naar level 2!Math Wolf wrote:....
Nu mijn Bulbasaur de pijn van een echt gevecht meegemaakt heeft, is hij plots wel geïnteresseerd in spelen met houtblokken.
Om hem toch goed te trainen, probeer ik toch nog een andere wilde pokémon te zoeken.
Nieuwe actie op 18/12 - 00:57
Bulbasaur neemt het op tegen een Pidgey (flying/normal, 1) en hij wint!Math Wolf wrote:... Ik ga op zoek naar een nieuwe tegenstander van mijn favoriete pokémon (want ik heb er maar 1).
Bulbasaur's eerste tegenstander wordt een Pidgey (flying/normal, 3). Hij leert snel bij!Ive wrote:Bulbasaur ga trainen!
SenneVL wrote:Nog wat trainen...
"Can I train some more, kind sir?" vroeg Squirtle aan zijn trainer.Ook Squirtle neemt het op tegen een Rattata (normal, 1). Hij verliest, en wordt wat sterker.
Nieuwe actie op 18/12 - 00:57
Users browsing this forum: No registered users and 22 guests