gwn zalige groep ^^Fristi wrote:er zitten hier te veel LP fans
volgende :
Maar als ik probeer
om de problemen waar ik in zit te verstaan
ben ik niet zeker waar ik moet beginnen
mss wel een kut vertaling..
heel vrij enzoo
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
gwn zalige groep ^^Fristi wrote:er zitten hier te veel LP fans
daar gaat het ni om, wat dan nog dat het eenzijdig is, als er nu mensen zijn dat da goe vinden is daar toch niks mis mee?Icterscrip wrote:Misschien ni, maar als hij praat over de eenzijdigheid van LP hoor je mij ni klagen :pFristi wrote:Geef het alstublieft geen gelijk, ge weet ni wa ge loslaat >.<
pff, dit is spam whores :WFristi wrote:daar gaat het ni om, wat dan nog dat het eenzijdig is, als er nu mensen zijn dat da goe vinden is daar toch niks mis mee?Icterscrip wrote:Misschien ni, maar als hij praat over de eenzijdigheid van LP hoor je mij ni klagen :pFristi wrote:Geef het alstublieft geen gelijk, ge weet ni wa ge loslaat >.<
btw: tijd om trug on-topic te gaan.
Open dan een anti LP topic ofzoIcterscrip wrote:pff, dit is spam whores :WFristi wrote:daar gaat het ni om, wat dan nog dat het eenzijdig is, als er nu mensen zijn dat da goe vinden is daar toch niks mis mee?Icterscrip wrote:Misschien ni, maar als hij praat over de eenzijdigheid van LP hoor je mij ni klagen :pFristi wrote:Geef het alstublieft geen gelijk, ge weet ni wa ge loslaat >.<
btw: tijd om trug on-topic te gaan.
ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, maar na al die LP-meuk, mag er ook eens wat volk anti-LP posten
Users browsing this forum: No registered users and 24 guests