Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Da lijkt me wel cool. Met zo'n kort rokje en een WC-borstel en dan mensen die dringend moeten laten wachten en eerst laten betalen. Ik zie het mezelf al doen.djgl3nn wrote:tis beter als wc madam spele met het vooruitzicht da ge da gans u leve moet doen ? :pIcterscrip wrote:ALLE examens zijn kut! pfuh!
overigens zeg ik ook niet dak ni wil studeren natuurlijk, maar dit is het 'ik ben het studeren beu topic', dus de plaats voor een geagiteerde studente leek mij...djgl3nn wrote:tis beter als wc madam spele met het vooruitzicht da ge da gans u leve moet doen ? :pIcterscrip wrote:ALLE examens zijn kut! pfuh!
Jij HEBT al een diploma en hebt nu geen examens.Math Wolf wrote:Da lijkt me wel cool. Met zo'n kort rokje en een WC-borstel en dan mensen die dringend moeten laten wachten en eerst laten betalen. Ik zie het mezelf al doen.djgl3nn wrote:tis beter als wc madam spele met het vooruitzicht da ge da gans u leve moet doen ? :pIcterscrip wrote:ALLE examens zijn kut! pfuh!
Correctie, ik HEB al TWEE diploma's EN een job EN geen examens.Joke wrote:Jij HEBT al een diploma en hebt nu geen examens.Math Wolf wrote:Da lijkt me wel cool. Met zo'n kort rokje en een WC-borstel en dan mensen die dringend moeten laten wachten en eerst laten betalen. Ik zie het mezelf al doen.djgl3nn wrote:tis beter als wc madam spele met het vooruitzicht da ge da gans u leve moet doen ? :pIcterscrip wrote:ALLE examens zijn kut! pfuh!
bij deze ben je niet meer welkom in dit gedeelte van het forum.Math Wolf wrote:Correctie, ik HEB al TWEE diploma's EN een job EN geen examens.Joke wrote:Jij HEBT al een diploma en hebt nu geen examens.Math Wolf wrote:Da lijkt me wel cool. Met zo'n kort rokje en een WC-borstel en dan mensen die dringend moeten laten wachten en eerst laten betalen. Ik zie het mezelf al doen.djgl3nn wrote:tis beter als wc madam spele met het vooruitzicht da ge da gans u leve moet doen ? :pIcterscrip wrote:ALLE examens zijn kut! pfuh!
Users browsing this forum: No registered users and 30 guests