Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Don't do that. Geef gewoon een nieuwe opgave, anders valt het stilJos wrote:Zeil je voor het eerst - Bart kaell
(en bij deze geef ik de beurt door aan Senne!) problem solved
Idd! Da het effe duurt eer ge er geen hebt, no prob, maar plak er gewoon één indjgl3nn wrote:Don't do that. Geef gewoon een nieuwe opgave, anders valt het stilJos wrote:Zeil je voor het eerst - Bart kaell
(en bij deze geef ik de beurt door aan Senne!) problem solved.
Jup, Jos verzint gij der maar een.Fristi wrote:Idd! Da het effe duurt eer ge er geen hebt, no prob, maar plak er gewoon één indjgl3nn wrote:Don't do that. Geef gewoon een nieuwe opgave, anders valt het stilJos wrote:Zeil je voor het eerst - Bart kaell
(en bij deze geef ik de beurt door aan Senne!) problem solved.
. Voor alle duidelijkheid, google mag niet, maar laten we zeggen da we er een termijn op zetten ofzo? Om te voorkomen dat niemand het weet fzo
Juste du bruit, bruit blancManfr3d wrote: J'entends statique, t'es comme une automatique
Tu veux juste me tenir à répétition et m'entendre pleurer
zelfde, nooit van gehoord..Fristi wrote:Haddek nooit geraden (ik heb het moeten opzoeken dus)
White Noise van Disclosure. Staat hier toevallig net opManfr3d wrote:Juste du bruit, bruit blancManfr3d wrote: J'entends statique, t'es comme une automatique
Tu veux juste me tenir à répétition et m'entendre pleurer
Users browsing this forum: No registered users and 26 guests