En een muur minder die ge zwart moet schilderen!Icterscrip wrote:die moet morgen toch weg, scheelt een hoop gesleep als ge m af laat fikkenStanny wrote:ik heb kaarskes gebrand!!
mijne kerstboom bna in de fik zeg ...
veel succes nog!
Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium
Mijn practicum was OO en goed gestructureerd enzo, goeie data types gebruikt.. maar het kon gewoon niet zoveel, omdat ik dus veel tijd heb gestoken in het bruikbaar maken van mijn DLLijst, OO en Polymorfisme shit.Quote Arickx ( of hoe dat schrijft )
Er zijn nog geen potten gebroken, als u practicum goe was hebt ge een reeele kans om er door te zijn.
Ouch :/djgl3nn wrote:Mijn practicum was OO en goed gestructureerd enzo, goeie data types gebruikt.. maar het kon gewoon niet zoveel, omdat ik dus veel tijd heb gestoken in het bruikbaar maken van mijn DLLijst, OO en Polymorfisme shit.Quote Arickx ( of hoe dat schrijft )
Er zijn nog geen potten gebroken, als u practicum goe was hebt ge een reeele kans om er door te zijn.
Ik ga buize
mijn practicum was juist het goede.. mijn theorie nietTimmy wrote:Ouch :/djgl3nn wrote:Mijn practicum was OO en goed gestructureerd enzo, goeie data types gebruikt.. maar het kon gewoon niet zoveel, omdat ik dus veel tijd heb gestoken in het bruikbaar maken van mijn DLLijst, OO en Polymorfisme shit.Quote Arickx ( of hoe dat schrijft )
Ik ga buize
Mja ik heb blijven oefenen en proberen in Oberon, tot het punt dat ik ne volledig werkende DLLijst had die ik snel aan kon spreken, en Polymorfisme was ook geen probleem meer, dus op da vlak wask snel weg me de opdracht, mr idd, als ge daar problemen mee hebt dan zijde wel vrij hard gekloot Ach ja, ghebt uwe theorie nog Of was da ook een ramp bij u?
Mr allej, cheer up, zie gewoon da dees de rest van u examenreeks ni beinvloed
Ah k, ff verkeerd opgevat na "het kon gewoon niet zoveel, omdat ik dus veel tijd heb gestoken in het bruikbaar maken van mijn DLLijst, OO en Polymorfisme shit. " gelezen te hebben =xdjgl3nn wrote:mijn practicum was juist het goede.. mijn theorie nietTimmy wrote:Ouch :/djgl3nn wrote:Mijn practicum was OO en goed gestructureerd enzo, goeie data types gebruikt.. maar het kon gewoon niet zoveel, omdat ik dus veel tijd heb gestoken in het bruikbaar maken van mijn DLLijst, OO en Polymorfisme shit.Quote Arickx ( of hoe dat schrijft )
Ik ga buize
Mja ik heb blijven oefenen en proberen in Oberon, tot het punt dat ik ne volledig werkende DLLijst had die ik snel aan kon spreken, en Polymorfisme was ook geen probleem meer, dus op da vlak wask snel weg me de opdracht, mr idd, als ge daar problemen mee hebt dan zijde wel vrij hard gekloot Ach ja, ghebt uwe theorie nog Of was da ook een ramp bij u?
Mr allej, cheer up, zie gewoon da dees de rest van u examenreeks ni beinvloed
Ni door is ni gezegd Schriftelijk wask er net door, mondeling was dus half & half, me een >12 op praktijk benk geslaagd Dus alsk >12 heb op praktijk moek ni terugkome in augustus, of althans ni voor IP ^^Manfr3d wrote:dus, ge zijt er ni door van theorie, maar ge hebt wel een vrijstelling voor praktijk?
ah ik moet ook iet van een +12 op Praktijk halenTimmy wrote:Ni door is ni gezegd Schriftelijk wask er net door, mondeling was dus half & half, me een >12 op praktijk benk geslaagd Dus alsk >12 heb op praktijk moek ni terugkome in augustus, of althans ni voor IP ^^Manfr3d wrote:dus, ge zijt er ni door van theorie, maar ge hebt wel een vrijstelling voor praktijk?
troost u, ik zie altijd bleekJoke wrote:ik krijg hier het schijt van mensen (familie dus meestal aangezien ik niemand anders zie tegenwoordig *weent*) die constant tegen mij zeggen "ge ziet er bleekskes uit"
JA DUH! Ik zou ook liever buiten willen zitten!!! en dan da stom weer!!! Ik wil ZON!!! IK WIL ZON EN BLAUWE LUCHT DOOR MIJN RAAM ZIEN ALS IK STUDEER!!!!
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 22 guests