Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium
Ja, omdat ik niet wist of het winnen van "marginaalste" en het niet halen van een andere nu als positief, negatief of neutraal moest beschouwd worden. Evi's Oezbekistan wordt ook genegeerd.Pedro wrote:en Pedro wordt weer eens genegeerd :/
ik vind marginaalste een stomme naam... perverted is veel beter! :/Math Wolf wrote:Ja, omdat ik niet wist of het winnen van "marginaalste" en het niet halen van een andere nu als positief, negatief of neutraal moest beschouwd worden. Evi's Oezbekistan wordt ook genegeerd.Pedro wrote:en Pedro wordt weer eens genegeerd :/
Het driedubbele van wat de winnaar van de Winmies hebben gekregen vorig jaar!slimmy wrote:het prijzengeld (ik neem toch aan dat dit er is!?)
hmmz, ik had toch op zijn minst verwacht dat het naar het Oezbekistan-fonds zou gaan om de prijs van die trip te drukken en NecRock te kunnen faciliteren in zijn nieuwe carrière... wie weet verdient m er in de toekomst zoveel mee dat we ook nog eens in zo'n tent in mongolië kunnen slapen?slimmy wrote:Ik wil langs deze weg ook iedereen bedanken *snif* *snif* om op mij te stemmen op de vele categorien!
Ik heb besloten het prijzengeld (ik neem toch aan dat dit er is!?) te schenken aan de kindjes van Afrika die AIDS hebben. Op deze manier wil ik de afrikaanse prostitutie industrie een handje helpen en zo de economie van Afrika een boost te geven.
Goh, als ik ni gesponsord word door slimmy, mag die alvast niet in mijn mongolentent!Icterscrip wrote:hmmz, ik had toch op zijn minst verwacht dat het naar het Oezbekistan-fonds zou gaan om de prijs van die trip te drukken en NecRock te kunnen faciliteren in zijn nieuwe carrière... wie weet verdient m er in de toekomst zoveel mee dat we ook nog eens in zo'n tent in mongolië kunnen slapen?
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests