Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Harder falen als dit is onmogelijk. Geen kerstpidgey voor Timmy...Timmy wrote:Ik probeer mij nen pidgey te vangen!
Na samen met mijn Bulbasaur een heerlijk kerstmaal verorberd te hebben, trainen we nog een beetje (kwestie van al dat vet van het kerstmaal er af te trainen!)Manfr3d wrote:Bulbasaur mag eens vechten tegen een Rattata(Normal, 2). Hij wordt snel sterker!Math Wolf wrote: Ook 's nachts moet er even getraind worden, kwestie van alvast voor te bereiden op al die nachtelijke pokémon. (Ja, 7u is NACHT!)
Een gemakkelijke en overtuigende winst tegen Rattata (normal, 1). Bulbasaur stijgt naar level 5!Math Wolf wrote: Na samen met mijn Bulbasaur een heerlijk kerstmaal verorberd te hebben, trainen we nog een beetje (kwestie van al dat vet van het kerstmaal er af te trainen!)
Een nipte nederlaag tegen een Rattata (normal, 2), maar Squirtle stijgt wel naar level 3!Fristi wrote:Met wat vertraging door de kerstigheden train ik toch verder
Ditmaal is het een Nidoran (f) (Poison, 8 )! Bulbasaur probeert zich sterk te houden en stijgt naar level 5!Ive wrote:Bulba krijgt nog wat training!
En om voor een keertje eens efficiënt te zijn: extra training voor Bulba!Manfr3d wrote:Een gemakkelijke en overtuigende winst tegen Rattata (normal, 1). Bulbasaur stijgt naar level 5!Math Wolf wrote: Na samen met mijn Bulbasaur een heerlijk kerstmaal verorberd te hebben, trainen we nog een beetje (kwestie van al dat vet van het kerstmaal er af te trainen!)
Nieuwe actie op 26/12 - 09:33
Na het verlies tegen Pidgey (flying/normal, 7) stijgt Charmander naar level 6.NecRock wrote:Charmander is teleurgesteld dat hij geen kerstcadeau heeft gekregen. Ik probeer hem te trainen, maar hij lijkt er niet veel zin in te hebben.
Specifieer even welke Pokémon pleaseSenneVL wrote:En trainen op deze 2e kerstdag...
Winnen tegen een Rattata (normal, 2) is niet echt moeilijk meer. Bulbasaur wint zelfs met ciritcal succes.Math Wolf wrote: En om voor een keertje eens efficiënt te zijn: extra training voor Bulba!
Een Pidgey (flying/normal, 8 ) is een te zware tegenstander voor Charmander...SenneVL wrote:Oeps, ik train mijn charmander!
Users browsing this forum: No registered users and 17 guests