(maar kweet wel dat het bij jou iets anders ligt

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
//correcteddjgl3nn wrote:het verontrust mij dat kinderen van 2-4 jaar jonger als ik meer aan een waterpijp trekken dan ik aan mijne piet(jaha !). Het verontrust mij dat ze elke kans om alcohol binnen te krijgen benutten, want dan is er minder voor mij; dat ze roken & drugs nemen zien als een manier om hun populariteitsfactor op te krikken en dat ze elkaar dan nog eens aanzetten tot deze toestanden, terwijl ik gewoon rustig aan comazuipen doe...
Mijn broer en zijn vrienden spelen tegenwoordig voetbal met een bal waar wc-papier rond hangt...die steken ze dan in brand, een brandende bal maakt voetbal blijkbaar leuker. Er is zelfs een proces verbaal opgesteld tegen een uitgebrande vuilbak. Het gaat niet goed met de jeugd, zei de minderjarige!
(broer is van 96', waterpijp enzo sloeg wel ni persee op hem daar heb ik geen bewijzen van, houk mij ni mee bezig. Zie ik gewoon vaak tegenwoordig bij random kinderen. Waterpijp is trouwens omnomnom!)
Sommige mensen gaan daarom statistiek studeren.Fristi wrote:ik heb ook geen reden, of ge moest een statistische toevalligheid als een reden beschouwen
fout geleerd prolly..Fristi wrote:of ge zijt te pessimistisch, of ge hebt fout geleerd, of ge kunt nog een vrijstelling voor oef. halen?
Enkel al op het lichamelijk vlak: maandelijkse problemen, niet tegen een boom kunnen pissen, ...Icterscrip wrote:waar zijn we nú weer in achtergesteld?NecRock wrote:...Mawa wrote:ik ben een vrouw
Ocharme?
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests