Wat houdt dat in?Evitje wrote:Ik heb officieel de stomste taak sinds het ontstaan van de mensheid gekregen: Reflectie Beginnende Leerkracht!
Dat het zelfmoordaantal in de lerarenopleiding niet hoog ligt, verbaast me!

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Wat houdt dat in?Evitje wrote:Ik heb officieel de stomste taak sinds het ontstaan van de mensheid gekregen: Reflectie Beginnende Leerkracht!
Dat het zelfmoordaantal in de lerarenopleiding niet hoog ligt, verbaast me!
Als het reflecties waren dan was het nog niet zo erg. Hier moet je goedverdomme kei veel verslagen schrijven en bewijzen vinden over dingen die je toch niet doet. GRRRRRRRRRRRRRRIcterscrip wrote:ik heb duidelijk de verkeerde studie gekozen - ik heb al 30 zelfreflecties moeten schrijven en jij duidelijk nog geen éénPedro wrote:
Wat houdt dat in?
wij zijn er voor u zenne! ^^Math Wolf wrote:Iedereen wil dat ik vanavond vrij hou voor hen, maar als het er op aan komt, is niemand bereikbaar en zit ik hier maar te wachten. Echt niet aangenaam!
Dank u, dank u!Pedro wrote:wij zijn er voor u zenne! ^^Math Wolf wrote:Iedereen wil dat ik vanavond vrij hou voor hen, maar als het er op aan komt, is niemand bereikbaar en zit ik hier maar te wachten. Echt niet aangenaam!
2slimmy wrote:4 DAGEN WITHOUT FORUM!!!!! KLAAAAAAAAAAAAAAAAG
ok, zeg mij dan maar eens waarom wij leven...Fristi wrote:kutlevensbeschouwing...hoezo, wetenschap kan geen zin geven..
idd! en ik heb geen reden, en das nog kutter!Gert J. wrote:Er is geen reden.Robbe wrote:ok, zeg mij dan maar eens waarom wij leven...Fristi wrote:kutlevensbeschouwing...hoezo, wetenschap kan geen zin geven..
Als er al een reden is dan is dat iets dat je zelf invult.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest