Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
Mawa wrote:dan kan ik eindelijk mijn borstvergroting betalen![]()
Ja, want dat heb jij ZO hard nodigMawa wrote:dan kan ik eindelijk mijn borstvergroting betalen![]()
Voor dat laatste kan je zelf zorgen.Joke wrote:Ja, want dat heb jij ZO hard nodigMawa wrote:dan kan ik eindelijk mijn borstvergroting betalen![]()
![]()
Oh, en ik zou dan de functie feministe willen doen ontstaan om ervoor te zorgen dat er niet al te veel vrouw onvriendelijke posts zijn, en minstens evenveel schaars geklede mannen als vrouwen verschijnen in de geposte foto's.
Ik vind dat we terug met Evi een aanval op mannen moeten doen zoals we die op Fristi een tijdje geleden dedenMath Wolf wrote:Voor dat laatste kan je zelf zorgen.Joke wrote:Ja, want dat heb jij ZO hard nodigMawa wrote:dan kan ik eindelijk mijn borstvergroting betalen![]()
![]()
Oh, en ik zou dan de functie feministe willen doen ontstaan om ervoor te zorgen dat er niet al te veel vrouw onvriendelijke posts zijn, en minstens evenveel schaars geklede mannen als vrouwen verschijnen in de geposte foto's.
Ik ga akkoord, een grote Spam-show FTW!NecRock wrote:Wedstrijd/show lijkt me wel het meest amusante ^^
Ik zal opkomen als spampraeses! Iedereen die bij mij in het spamaedium wilt zitten, mag naar mij sturen of in het topic zetten welke functie hij of zij wilt. Mss ni hetzelfde als bij Wolfje, want als het gewoon neerkomt op "Wie wordt nu praeses" moet ik geen spamaedium samenstellen
Users browsing this forum: No registered users and 22 guests