Kwil anders ook wel eerst designtje zien if possible (a)
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
( als get lelijk vind gwn de bestelling annuleren ? xD )Timmy wrote:Of gewoon het feit dak geen geld geef aan dingen dak ni heb kunnen bezichtigen eerst. ^^djgl3nn wrote:GEEN vertrouwen in de schachtentemmer..Timmy wrote:Vaporware
Inderdaad, en het Schotland-ontwerp vond ik ook al wel nice.djgl3nn wrote:( als get lelijk vind gwn de bestelling annuleren ? xD )Timmy wrote:Of gewoon het feit dak geen geld geef aan dingen dak ni heb kunnen bezichtigen eerst. ^^djgl3nn wrote:GEEN vertrouwen in de schachtentemmer..Timmy wrote:Vaporware
but Slimmy will do fine!
What else did you expect from me?Pedro wrote:IT'S A SCAM!!!!!!!!
what's the plan? we go kill some niggers?Math Wolf wrote:What else did you expect from me?Pedro wrote:IT'S A SCAM!!!!!!!!![]()
But, seriously, if slimmy doesn't deliverz (I assume he will though), I have back-up plan.
Voor mezelf zijn zowel medium als large goed, dus zal er van allebei 1 nemen, dan kan je nog kiezen achteraf en neem ik degene die overblijft.Quitta wrote:uhm, ik ne medium? of ne large? help! maar die polokes waren ne large en die waren alweer te groot, zucht
Mwa negers hebben altijd lange tshirtsgeef me maar ne Large
Ik pak eig altijd large voor t-shirts omda ik die graag wa groot heb..Quitta wrote:uhm, ik ne medium? of ne large? help! maar die polokes waren ne large en die waren alweer te groot, zucht
Mwa negers hebben altijd lange tshirtsgeef me maar ne Large
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests