Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
en een theepot!Manfr3d wrote:Ik ga op reis en ik neem mee: wc-papier, WINAK drinking card game, fleshlight, bier voor the drinking game, een gimp mask, Dungeons and dragons Dice, vijf stukken touw van twintig meter, een stopcontact, een vastgebonden kelderslaaf, een pot tijgerbalsem, een pot vaseline, een gros wasknijpers, een paar handboeien, twee bospoepers en mijn codeces
*ahum* en een theepot.djgl3nn wrote:ok manfr3d heeft er een paar geskipt ...
we continue
Ik ga op reis en ik neem mee: wc-papier, WINAK drinking card game, fleshlight, bier voor the drinking game, een gimp mask, Dungeons and dragons Dice, vijf stukken touw van twintig meter, een stopcontact, een vastgebonden kelderslaaf, een pot tijgerbalsem, een pot vaseline, een gros wasknijpers, een paar handboeien, twee bospoepers, een dwangbuis, een set anale kralen, een Hitachi Magic Wand, een buttplug, aspirines , zevenentwintig schapen, wol ,NeoNazi en een schelpje
Het is toch codices? Fail voor Manfr3d!Manfr3d wrote:Ik ga op reis en ik neem mee: wc-papier, WINAK drinking card game, fleshlight, bier voor the drinking game, een gimp mask, Dungeons and dragons Dice, vijf stukken touw van twintig meter, een stopcontact, een vastgebonden kelderslaaf, een pot tijgerbalsem, een pot vaseline, een gros wasknijpers, een paar handboeien, twee bospoepers, een dwangbuis, een set anale kralen, een Hitachi Magic Wand, een buttplug, aspirines , zevenentwintig schapen, wol , een NeoNazi , een theepot , een schelpje, een aap en mijn codeces!
ik zag die andere posts niet blijkbaar...
Users browsing this forum: No registered users and 17 guests