wordt da ook ni me heel het alfabet gedaan? of is da nog iet anders..NecRock wrote:En de tweede strofe is ni B, B, B maar E, E, E, ite miseriae
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
wordt da ook ni me heel het alfabet gedaan? of is da nog iet anders..NecRock wrote:En de tweede strofe is ni B, B, B maar E, E, E, ite miseriae
kdenk da gij bedoelt :Quitta wrote:nee nee ik was nochtands zeker dat het
A A A blablablabla blaaaaaa
B B B blablablabla blaaaaaa
en volgens mij was het ne rondezang :d
maja daan en zeker zijn over dingen op cantus...
crash..
Aangezien het om een rondezang ging, had ik ergens gelezen, zal het dus wss A, a, a, valete studia zijn en wat de eerste reply onmiddellijk de goede.Fristi wrote:idd, Daan, die zijn alletwee al gezegd
jaj xDMath Wolf wrote:Aangezien het om een rondezang ging, had ik ergens gelezen, zal het dus wss A, a, a, valete studia zijn en wat de eerste reply onmiddellijk de goede.Fristi wrote:idd, Daan, die zijn alletwee al gezegd
(dat nog wel door ne schacht!)
ABC lied werd op Cocktailcantus ook als rondzang gedaan, en meestal, eigenlijkMath Wolf wrote:Aangezien het om een rondezang ging, had ik ergens gelezen, zal het dus wss A, a, a, valete studia zijn en wat de eerste reply onmiddellijk de goede.Fristi wrote:idd, Daan, die zijn alletwee al gezegd
(dat nog wel door ne schacht!)
Users browsing this forum: No registered users and 27 guests