Laat gezegd zijn dat ik niet echt thuis ben in metalcoreStanny wrote:laat ik nog even wachten op kenners als Math Wolf, NecRock of Gertjie ...

Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
³, ken het nummer niet (al ken ik Killswitch Engage wel)Gert J. wrote:Idem vrees ikNecRock wrote:Laat gezegd zijn dat ik niet echt thuis ben in metalcoreStanny wrote:laat ik nog even wachten op kenners als Math Wolf, NecRock of Gertjie ...
Dat is zeker niet het origineel, maar van wie het origineel wel is, kan ik niet zeggen.Martje vdb wrote:counting crows- big yellow taxi? of is da ne rip off?
soooooooooo - this would make you guys freakyElfen Lied (エルフェンリート, Erufen Rīto) is een 13-delige Anime-serie op basis van de 12-delige manga van auteur Lynn Okamoto.
Het verhaal draait om de interactie, de visie, emoties en discriminatie tussen de mens en een mutantenras genaamd diclonius. Deze laatste lijkt over het algemeen op een mens, maar is herkenbaar aan 2 hoorns als kattenoren en zogenaamde "vectoren": onzichtbare handen die zich met grote snelheid door de lucht en objecten kunnen bewegen. De serie wordt gekenmerkt door naaktheid en zeer gewelddadige scenes, waarbij regelmatig personen worden omgebracht door onthoofding of soortgelijk fysiek geweld.
Ik ook, maar twas ne gok, ik herinnerde me dat elfen lied een latijnse opening had, that's allPedro wrote:'k snap da ni da gelle al die openingen beziet... ik skip die altijd
you give love a bad name ! - Bon JoviFristi wrote:Ik ook, maar twas ne gok, ik herinnerde me dat elfen lied een latijnse opening had, that's allPedro wrote:'k snap da ni da gelle al die openingen beziet... ik skip die altijd.
Paint your smile on your lips
Blood red nails on your fingertips
A school boy's dream, you act so shy
Your very first kiss was your first kiss goodbye
Users browsing this forum: No registered users and 19 guests