Daarom was je zo snel bij het verdedigen van de W van WINAK... EIGENBELANG!Pedro wrote:de W van Wim! case closedManfr3d wrote:hmm ik wil meer argumenten horen alvorens hier te stemmen
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
oh look, boldslimmy wrote:Daarom was je zo snel bij het verdedigen van de W van WINAK... EIGENBELANG!Pedro wrote:de W van Wim! case closedManfr3d wrote:hmm ik wil meer argumenten horen alvorens hier te stemmen
Je moet niet op de letter W stemmen om een goede WINAKer te zijn. De W van WINAK verdient ofwel een 1ste plaats of gewoon geen plaats!Pedro wrote:oh look, boldslimmy wrote:Daarom was je zo snel bij het verdedigen van de W van WINAK... EIGENBELANG!Pedro wrote:de W van Wim! case closedManfr3d wrote:hmm ik wil meer argumenten horen alvorens hier te stemmen
blijkbaar is WINAK voor de freddy ni genoeg, dus moe'k andere argumente naar voor brengen he
He! we kunnen dan ook hetzelfde zeggen over Lesbianityslimmy wrote:Pedro wrote:Je moet niet op de letter W stemmen om een goede WINAKer te zijn. De W van WINAK verdient ofwel een 1ste plaats of gewoon geen plaats!
Dus als je vindt dat WINAK een derde rangsclub is... stem dan maar op W
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests