vandaar da ik dus geen scriptor ben gewordenFristi wrote:WORDIcterscrip wrote:...Stanny wrote:...
Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium
Doe ikIcterscrip wrote:moet ie niet vooral ongemerkt overal van op de hoogte zijn? hij moet opgaan in de achtergrond en zo alles zien en neerschrijven...Stanny wrote:Ne scriptor moet zn eige ALTIJD aangesproken voelen! Alles wat er gezegd of gefluisterd wordt moet hij weten, om zo eventueel in Den Baloe te kunnen zetten!
Sorry Pedro, ik heb een post gedeleted, maar de post van Manfred, die ernaar verwees, niet mee gedeleted, waardoor het dus leek dat het naar uw post verwees.Pedro wrote:moet ik mij aangesproken voelen?Manfr3d wrote:gast wa een retarded dingen post gij eigelijk allemaal...
Ik was al aan't wenen! heel mijn hoekske nat!Math Wolf wrote:Sorry Pedro, ik heb een post gedeleted, maar de post van Manfred, die ernaar verwees, niet mee gedeleted, waardoor het dus leek dat het naar uw post verwees.Pedro wrote:moet ik mij aangesproken voelen?Manfr3d wrote:gast wa een retarded dingen post gij eigelijk allemaal...
Mijn excuses!
You won.Stanny wrote:Ik vraag gewoon bevestiging van het verkiezingscomité ofdat de verkiezingen wel rechtmatig zijn verlopen e.d. ... ik wil geen kluchten zoals in WINAK ...
Fristi wrote:iets me storingen die compulsief zijn enzo
Edit: moet eerlijk zijn en men fout toegeven, tis OCD en niet cod...
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests