Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium
Manfr3d wrote:Das gewoon lame, dan komen er elke 5 minute gewoon lege topics, zomaar. Gewoon om de laatste te zijn...
there is an edit button, you know?Manfr3d wrote:Das gewoon lame, dan komen er elke 5 minute gewoon lege topics, zomaar. Gewoon om de laatste te zijn... Kben toch liever dn eerste!
Maar Manfr3d wilt zijn postcount boostenPedro wrote:Manfr3d wrote:Das gewoon lame, dan komen er elke 5 minute gewoon lege topics, zomaar. Gewoon om de laatste te zijn...there is an edit button, you know?Manfr3d wrote:Das gewoon lame, dan komen er elke 5 minute gewoon lege topics, zomaar. Gewoon om de laatste te zijn... Kben toch liever dn eerste!
ja seffes haalt em u in spam necrock spam !NecRock wrote:Maar Manfr3d wilt zijn postcount boostenPedro wrote:Manfr3d wrote:Das gewoon lame, dan komen er elke 5 minute gewoon lege topics, zomaar. Gewoon om de laatste te zijn...there is an edit button, you know?Manfr3d wrote:Das gewoon lame, dan komen er elke 5 minute gewoon lege topics, zomaar. Gewoon om de laatste te zijn... Kben toch liever dn eerste!
NecRock wrote:Ach, mij is het niet om post count te doen...
NecRock wrote:Maar Manfr3d wilt zijn postcount boostenPedro wrote:Manfr3d wrote:Das gewoon lame, dan komen er elke 5 minute gewoon lege topics, zomaar. Gewoon om de laatste te zijn...there is an edit button, you know?Manfr3d wrote:Das gewoon lame, dan komen er elke 5 minute gewoon lege topics, zomaar. Gewoon om de laatste te zijn... Kben toch liever dn eerste!
Op elke post LOL of ² antwoorden, wordt zelfs in Spam-Whores niet getolereerd.Manfr3d wrote:NecRock wrote:Maar Manfr3d wilt zijn postcount boostenPedro wrote:Manfr3d wrote:Das gewoon lame, dan komen er elke 5 minute gewoon lege topics, zomaar. Gewoon om de laatste te zijn...there is an edit button, you know?Manfr3d wrote:Das gewoon lame, dan komen er elke 5 minute gewoon lege topics, zomaar. Gewoon om de laatste te zijn... Kben toch liever dn eerste!
Das ni per se waar.
Ik zit gewoon graag op het forum, maar ik ga geen dingen posten die absoluut niks bijdragen tot het topic. anders zou ik onder elke post LOL of ² kunnen zetten...
Users browsing this forum: No registered users and 15 guests