Wie zou de slimste mens van WINAK winnen?
My guess: Foundation!
Moderators: Math Wolf, Robbe, NecRock, Praesidium
hangt het er ni vanaf hoe ge slim definieert ?Sacrif wrote:hangt er ook vanaf hoe je WINAkker definieert, als je iedereen met een lidkaart neemt gaat mijn stem naar Anneleen van Geenhoven, of Sarah Bals (dat zijn degenen van wie ik weet dat ze een lidkaart hebben)
ongeacht de definitie, Anneleen zal er goed in scoren denk ikdjgl3nn wrote:hangt het er ni vanaf hoe ge slim definieert ?Sacrif wrote:hangt er ook vanaf hoe je WINAkker definieert, als je iedereen met een lidkaart neemt gaat mijn stem naar Anneleen van Geenhoven, of Sarah Bals (dat zijn degenen van wie ik weet dat ze een lidkaart hebben)
Als ik mij goed herinner waren wij tweedes (of was da de WINAK quiz?). Besides, volgend jaar doen we da terug en gaan we winnen he (bij deze al een vacature voor een vrouw in onze ploeg)Pieter Belmans wrote:Dat hangt er denk ik van af wat de toon van de vragen is. Stel je bij De slimste mens van WINAK ook WINAK-gerichte vragen, of blijft het even wereldlijk als op tv?
Maar ik denk dat de kanshebbers om te winnen wel te vinden zijn in ons quizploegje van vorig jaar dat out of the blue vierde werd op de ASK-Stuwerquiz. That is, Karel, NecRock, Foundation of Wim. Ivo was het zesde wiel aan de wagen dus die telt niet mee.
Dacht da eigenlijk ook... Na een ploeg van profs, dacht ik - maar da wetek nimeer zeker.Foundation wrote:Als ik mij goed herinner waren wij tweedes (of was da de WINAK quiz?). Besides, volgend jaar doen we da terug en gaan we winnen he (bij deze al een vacature voor een vrouw in onze ploeg)Pieter Belmans wrote:Dat hangt er denk ik van af wat de toon van de vragen is. Stel je bij De slimste mens van WINAK ook WINAK-gerichte vragen, of blijft het even wereldlijk als op tv?
Maar ik denk dat de kanshebbers om te winnen wel te vinden zijn in ons quizploegje van vorig jaar dat out of the blue vierde werd op de ASK-Stuwerquiz. That is, Karel, NecRock, Foundation of Wim. Ivo was het zesde wiel aan de wagen dus die telt niet mee.
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests