Moderators: NecRock, Math Wolf, Robbe, Praesidium
Lol Math wolf the white linda knight, nee maar ff serieus. Het deed mijn denken aan de heksenvervolging van vroeger en is niet bedoeld als flameMath Wolf wrote:Hou het respectvol, of ze al dan niet verdiend heeft gewonnen, kan je over discussiëren, maar er is de laatste tijd al meer dan genoeg beledigend over haar geschreven op internet en ik vind niet dat we op het WINAK forum dezelfde richting uit moeten gaan.
Was ook niet (alleen) op uw post bedoeld, anders zou die al gedeleted zijn.Sebastiaan wrote:Lol Math wolf the white linda knight, nee maar ff serieus. Het deed mijn denken aan de heksenvervolging van vroeger en is niet bedoeld als flameMath Wolf wrote:Hou het respectvol, of ze al dan niet verdiend heeft gewonnen, kan je over discussiëren, maar er is de laatste tijd al meer dan genoeg beledigend over haar geschreven op internet en ik vind niet dat we op het WINAK forum dezelfde richting uit moeten gaan.
Dat hebt ge dus kunnen doen... Mogen wij nu verder gaan met het flamefest?Math Wolf wrote:Was ook niet (alleen) op uw post bedoeld, anders zou die al gedeleted zijn.Sebastiaan wrote:Lol Math wolf the white linda knight, nee maar ff serieus. Het deed mijn denken aan de heksenvervolging van vroeger en is niet bedoeld als flameMath Wolf wrote:Hou het respectvol, of ze al dan niet verdiend heeft gewonnen, kan je over discussiëren, maar er is de laatste tijd al meer dan genoeg beledigend over haar geschreven op internet en ik vind niet dat we op het WINAK forum dezelfde richting uit moeten gaan.
De eerste post al (de trut) en de reacties gingen gewoon de verkeerde kant uit, wou dus even reageren voor het een flamefest werd.
Users browsing this forum: No registered users and 17 guests