Beasty's Middagcantus in Den Hagar op Zat 7 juli 2012 om 13u

Activiteiten van andere clubs mag je hier plaatsen!

Moderator: Praesidium

Beasty
Prosenior
Posts: 66
Contact:

Beasty's Middagcantus in Den Hagar op Zat 7 juli 2012 om 13u

Post#1 » Wed Jul 04, 2012 10:38 pm

Ja zaterdag, want de eerste 3 lettertekens van die weekdag zeggen eigenlijk alles! Van 13u tot 18u.

Meer info:

"Deze WINAK Ouwe Zak wordt al een beetje ouder en moet bijgevolg op tijd in zijn bedje liggen. Bovendien moet ik tijdens de week werken ... *snif*. Daarom aanschouw: Beasty's middagcantus in Den Hagar op zaterdag 7 juli! Start om 13u00.

Regel 1: cantus mag niet te lang duren. Daarom max 4 a 5 uur. Kort, maar krachtig! Zoals in mijn tijd ...

Regel 2: kiezen tussen bier en water. Zoals in mijn tijd ... Al die andere brol die ik de laatste jaren zie, (Fiero, ...) hoort niet thuis op cantus :) (voor Wodka wil ik nog een uitzondering maken als ge shotglaasjes meebrengt)

Regel 3: Ad fundum = ad fundum. Ad fundum = vol glas tot de bodem leeg! Wie het niet meer aankan, kan zich uiteraard bier-impotent laten verklaren.

Regel 4: ikzelf zit maar 1 deel voor. De rest is in beurtrol. Min of meer zoals in mijn tijd. (toen herinnerde ik me achteraf toch louter enkel het eerste deel, dus veel verschil maakt het niet)

Tot slot: er worden 3 prijzen voorzien. Met name:

0 euro voor WINAK proseniores en WINAK praeses

Als uitzondering geldt de 0 euro tevens voor iedereen die de cantus volledig in zwemslip of bikini meedoet. (lees: zwemslip: geen short!) Uw schoenen moogt ge echter aanhouden ;) Als ge zo weinig geld hebt dat ge geen inkom kunt betalen, hebt ge ook geen kledij nodig om geld in te bewaren.

3 euro voor (huidige) WINAK praesidiumleden en waterdrinkers.

Ook officiele en aanwezige koppels betalen maar 3 euro per man. Dus 6 euro per koppel. (vaak is er toch een van de twee chauffeur, dus zijn we even economisch sociaal)

5 euro voor al de overigen die positief aan WINAK zijn geassocieerd.

Moest er toch iemand negatief aan WINAK zijn geassocieerd, dan zou het kunnen dat ik 10, 20 of 30 euro vraag ;) (ik ga geen namen noch clubs noemen)

Voor de duidelijkheid: het is geen officiele WINAK cantus. Dus bv senioren van andere clubs drinken *niet* gratis."

Return to “Activiteiten”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests