een hart voor Haïti

Activiteiten van andere clubs mag je hier plaatsen!

Moderator: Praesidium

Sacrif
Posts: 206

een hart voor Haïti

Post#1 » Tue Feb 02, 2010 9:41 am

Een topic voor alle Haiti-evenementen

zelf wou ik naar het volgende gaan, mocht ik mensen vinden om mee te gaan
Carolien Mensch wrote:
Beste,
Onlangs kregen we een bericht vanuit onze gemeente Leopoldsburg. Zij sporen de inwoners en de verenigingen aan om acties te organiseren voor Haïti en verdubbelen het winstbedrag van elke actie.
Wij willen hieraan meedoen!
Ons actie: Een hart voor Haïti.
Iedereen kan bij ons een gevulde ontbijtmand bestellen en die aan huis laten leveren op zondag 14 februari, Valentijnsdag.
Een mand kan via e-mail, telefonisch of op ons adres tot en met vrijdag 12 februari besteld worden.
E-mail: info@kampsediensten.be, telefoon: 011 74 50 35, adres: Louis Lecocqstraat 58, Leopoldsburg.
Voor € 15 kan men een ontbijtmand voor 2 personen bestellen, de luxe ontbijtmand voor € 20.
Een ontbijtmand voor 1 persoon kost € 11.
www.kampsediensten.be
Wij hopen een aardig bedrag bijeen te krijgen.
Met vriendelijke groeten,
Familie Mensch Thoelen
Wie niet in de buurt van Leopoldsburg woont en er toch 1 wil kopen kan deze altijd komen afhalen
akkoord, het lijkt bizar om voor een ontbijt/middagmaal daarnaartoe te gaan, maar zoals een reunie van mijn secundair lasje afgelopen weekend leerde heb je echter gewoon een aanzet nodig om je dan een hele dag te amuseren,en WINAK tot ver buiten Antwerpen bekend te maken, zodat Leopoldsburg zal schudden op zijn grondsvesten (flauwe woordspeling van de dag nummer 2), ideaal voor de vrijgezellen onder ons
[quote="Marijke Van Hauwaert"]Marijke Van Hauwaert ‎:o Ik wist iets dat Philippe niet wist! Dit moment ga ik voor altijd onthouden. ♥[/quote]

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Post#2 » Tue Feb 02, 2010 10:09 am

1 + 196883 = 196884
1 + 2 + 3 + 4 + ... = -1/12

Return to “Activiteiten”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 81 guests