Dinsdag 21/4: WINAK Ontgroeningscantus

Activiteiten van andere clubs mag je hier plaatsen!

Moderator: Praesidium

Anne
WOZ
Posts: 192

Dinsdag 21/4: WINAK Ontgroeningscantus

Post#1 » Wed Apr 15, 2009 9:57 pm

Beste mede-WINAKers!

Het is jullie misschien al opgevallen dat de WINAK schachten er nogal groentjes bijlopen de laatste tijd (al heel het jaar, maar het begint toch op te vallen na een tijdje!). Dit zal WINAK verhelpen op dinsdag 21 april vanaf 20.30 in Den Hagar. Niet enkel de ontgroeningsceremonie zal dan plaatsvinden, we zullen ook nog eens goed cantussen zoals we dat in de paasvakantie 30 uur aan één stuk door hebben gedaan.
De prijs bedraagt nog steeds 2/3 euro (leden/niet-leden) voor mensen die hun eigen drank meenemen, en 5/7 euro voor bierdrinkers. Ook verwennen we jullie weer met snacks tijdens de tempus aan 1 euro.

Tot dinsdag!

Sacrif
Posts: 206

Post#2 » Wed Apr 22, 2009 10:25 am

heeft eigenlijk iemand gemerkt dat ik in het lied Tineke van Heule de naam Tineke vervangen heb door Neleke (Nele van Heule bestaat echt, Heule is het dorp waar ze woont en Nele is haar naam) heb ook de regel: van een boer en schoon boerinneken vervangen door een schakr en schakerinnetje, iemand gemerkt?
[quote="Marijke Van Hauwaert"]Marijke Van Hauwaert ‎:o Ik wist iets dat Philippe niet wist! Dit moment ga ik voor altijd onthouden. ♥[/quote]

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#3 » Wed Apr 22, 2009 10:46 am

Sacrif wrote:heeft eigenlijk iemand gemerkt dat ik in het lied Tineke van Heule de naam Tineke vervangen heb door Neleke (Nele van Heule bestaat echt, Heule is het dorp waar ze woont en Nele is haar naam) heb ook de regel: van een boer en schoon boerinneken vervangen door een schakr en schakerinnetje, iemand gemerkt?
wie gaat da nu van ne schacht merken... ;)
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#4 » Wed Apr 22, 2009 11:20 am

...

zeer intressant

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#5 » Wed Apr 22, 2009 12:19 pm

Sacrif wrote:heeft eigenlijk iemand gemerkt dat ik in het lied Tineke van Heule de naam Tineke vervangen heb door Neleke (Nele van Heule bestaat echt, Heule is het dorp waar ze woont en Nele is haar naam) heb ook de regel: van een boer en schoon boerinneken vervangen door een schakr en schakerinnetje, iemand gemerkt?
Heeft er iemand gemerkt dat ik "Im Munchen steht ein hofbrauhaus" volgens de duitse melodie zong?

Heeft er ook iemand gemerkt dat ik voor "Trink trink bruderlein trink" een andere melodie heb gebruikt?
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Gert J.
Posts: 664

Post#6 » Wed Apr 22, 2009 2:22 pm

Proficiat aan alle ontgroenden!

En ik zing ook Hans-Hey-Mans ipv Hans-Hàns-hààààààààns.
-I sunk your battleship!!
*We're playing Risk...
-Ok, i'm all-in.

User avatar
Felix
Posts: 186

Post#7 » Wed Apr 22, 2009 10:23 pm

Nog ff een vraagje aan iedereen die aanwezig was op cantus. Ik had mijn doopcertificaat tussen mijn rugzak en de zetelleuning gelegd en wanneer ik wil vertrekken is het enige dat nog in die zetel ligt mijn rugzak. Heb toen nog snel even den hagar rondgezocht, maar niks gevonden. Kan iedereen thuis eens kijken of hij/zij mss toevallig (of expres) mijn doopcertificaat heeft meegenomen? Ge kunt niet missen, want mijn naam staat erop ;)
"Reality is an illusion that occurs due to the lack of alcohol"

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#8 » Thu Apr 23, 2009 12:38 am

Felix wrote:Nog ff een vraagje aan iedereen die aanwezig was op cantus. Ik had mijn doopcertificaat tussen mijn rugzak en de zetelleuning gelegd en wanneer ik wil vertrekken is het enige dat nog in die zetel ligt mijn rugzak. Heb toen nog snel even den hagar rondgezocht, maar niks gevonden. Kan iedereen thuis eens kijken of hij/zij mss toevallig (of expres) mijn doopcertificaat heeft meegenomen? Ge kunt niet missen, want mijn naam staat erop ;)
Is dat da formulier met Joske Vermeulen op?
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Felix
Posts: 186

Post#9 » Thu Apr 23, 2009 10:01 pm

nee, da met 'Felix Luyckx' ma kvin da toch maar raar da iemand anders da meeheeft ze, der zede toch niks mee als der nen andere naam opsta :) en ge merkt da toch da ge er een bijhebt da ni van u is, mja, komt wel boven water (hoop ik)
"Reality is an illusion that occurs due to the lack of alcohol"

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Post#10 » Thu Apr 23, 2009 11:19 pm

jah ... ik had da van mij aan de Glenn gegeve ... kstond dr zelfs bij toen em et in zenne rugzak stak ... en ij is da van mij om de een of de ander rede ook kwijtgespeeld ...

of ik moest zo scheef zijn en da aan iemand anders gegeve emme ... :-P mr da denkek ni :-) kben er vrij zeker van da de Glenn da had weggestoke ...
1 + 196883 = 196884
1 + 2 + 3 + 4 + ... = -1/12

Joachim
Posts: 379

Post#11 » Fri Apr 24, 2009 10:54 am

Gy hebt da aan mij gegeve,kieken :P
Da zit nog altij in mijne rugzak, gij waart gistere weg vrdak da had kunne geve..

User avatar
Stanny
WOZ
Posts: 2220
Contact:

Post#12 » Fri Apr 24, 2009 12:19 pm

ah hebbek da aan u gegeve? xD
owkeej dan :D
dan krijgek da nog wel is ... uhm ... ooit :-P

bij deze ook mijn excuses aan de Glenn ... xD
1 + 196883 = 196884
1 + 2 + 3 + 4 + ... = -1/12

User avatar
Felix
Posts: 186

Post#13 » Fri Apr 24, 2009 2:27 pm

Stijn jom mongool :)
verschil is da kik ni echt zo overdreven scheef was :) en ik weet da da van ùmij gewoon naast mijne rugzak stak wss tussne mijne rugzak en dieje van iemand anders ofzo. Dus die persoon heeft da wss meegenomen. Probleem is da er veel te veel schachten zijn die niet op forum komen, dus kan nog wel even duren voor ik da van mij terug heb :D
"Reality is an illusion that occurs due to the lack of alcohol"

User avatar
Madsen
WOZ
Posts: 474

Post#14 » Fri Apr 24, 2009 3:32 pm

Hehe mannen was me da ne zatte mr plezante avond se :D kem me zot goe geamuseerd :). Alleen vonnek et wel spijtig da de schachten zo weinig liedjes moesten inzetten ^^

User avatar
racekakje
WOZ
Posts: 740

Post#15 » Tue Apr 28, 2009 3:08 pm

Heeft er iemand gemerkt dat ik tijdens Sarie Marais:
  • Ik hoop om er weer te sien, appelsien zong?
    Nog voor die oorlog het begin, Edwin zong?
    O bring my trug na die ou Transvaal straat zong?
    Daar waar my Sarie woonboot zong?
    Daar onder in de mielies by die fucking tering boomsesteenweg zong?
    Daar woon my Sarie Marais A12 zong?
    Bij de tweede maal, Daar woon my Sarie Marais appelspijs zong?
    En ver oor die see wegstuur Arthuur zong?
    Daar onder langs die Grootrivier het Scheld zong?
    Hul sleep jou altijd watertoe pottoe zong?
    Die Josie weet waarna toe, auswitch zong?
    En die huistoe gaan was daar, Cesaar zong?
    Trug na die ou Transvaal staat zong?
    Om my met een kus te beloon, de hoer zong?

Return to “Activiteiten”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 90 guests

cron