Di 17/03: Verkiezingsdebat

Activiteiten van andere clubs mag je hier plaatsen!

Moderator: Praesidium

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#16 » Fri Mar 13, 2009 3:30 am

Stanny wrote:jah ... waar zijn Groen! en die Vlaams Progressieven (of oe da ze nu ook noeme ...) ??
SLP (sociaal liberale partij)
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

KVHV
Posts: 15

Post#17 » Mon Mar 16, 2009 2:22 pm

Wij proberen voor onze debatten altijd de beste namen te strikken van elke partij. Het is bv niet onze fout als de SP.A Bart Martens (Vlaams Parlementslid) als hun vertegenwoordiger stuurt naar ons debat (we hebben nochtans zeer hard geprobeerd om een kostuk van de SP.A op het debat aanwezig te laten zijn - Gennez, Vandenbroucke, Van Brempt -). Voor de CD&V komt trouwens toch de fractievoorzitter van het Vlaams Parlement en voor de VLD een opkomend talent die op de 3de plaats zal staan voor de provincie Antwerpen.
Ik hoop dat de vermelding van de SLP een grap is. In de laatste peiling van de Standaard halen ze amper een halve procent. Die mensen vertegenwoordigen niemand.

Maar ik hoop vooral dat iedereen morgen komt naar het debat!

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#18 » Mon Mar 16, 2009 5:19 pm

KVHV wrote:Ik hoop dat de vermelding van de SLP een grap is. In de laatste peiling van de Standaard halen ze amper een halve procent. Die mensen vertegenwoordigen niemand.
owned :twisted:
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

Return to “Activiteiten”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 88 guests