Dinsdag 10 maart: WINAK Kroegentocht!

Activiteiten van andere clubs mag je hier plaatsen!

Moderator: Praesidium

Anne
WOZ
Posts: 192

Dinsdag 10 maart: WINAK Kroegentocht!

Post#1 » Sun Mar 08, 2009 11:07 am

Beste mede-WINAKers!

Om wat variatie in de activiteitenkalender te brengen, heeft WINAK geopteerd om een kroegentocht te houden! Deze zal plaatsvinden op dinsdag 10 maart.
Wanneer we waar te vinden zullen zijn:
19u30: We vertrekken al schommelend op CMI
20u: De naam doet waarschijnlijk een belletje rinkelen als een van dé Duvel-drinkers van WINAK: Vettige Swa
21u: Omdat we allen snakken naar cantus, beginnen we spontaan een liedje te zingen: De Salamander
22u: Terwijl de schachtenkoning en –koningin ons entertainen, denken we terug aan hun actjes op de adellijke cantus: Markies de Sade
23u: Om de avond goed te eindigen, een hoogtepunt: Klimax
Bonnetjes zullen te verkrijgen zijn aan 1.40 euro.
Dit alles zal maar weer eens voor een geslaagde WINAKavond zorgen om niet te missen!!

Als opmerking zou ik nog graag vermelden dat jullie vanaf nu ook WINAK kleding kunnen aanschaffen. Het enige wat je moet doen is naar de WINAK site surfen, het bestelformulier invullen en betalen! Meer informatie hieromtrent vind je op onze site.

User avatar
VFlicka
WOZ
Posts: 487

Post#2 » Sun Mar 08, 2009 1:57 pm

Ist met de fiets of openbaar vervoer of taxi of vliegtuig of ...?

User avatar
Dave
WOZ
Posts: 816

Post#3 » Sun Mar 08, 2009 2:03 pm

De meeste mensen zullen wel met de fiets gaan, maar het is ook mogelijk om de tram of bus te nemen natuurlijk.

Carolinevlek
Posts: 54

Post#4 » Sun Mar 08, 2009 3:43 pm

Ik stem voor vliegtuig!! Wie regelt er een privé-jet? ^^

Of als iemand het kan laten sneeuwen wil ik ook eigenlijk wel op ski's komen :D


Maargoed, hangt er sowieso nog vanaf of ik ga komen, heb eerst nog vergadering, dus als dat uitloopt kom ik niet meer denk ik... :S Ben tegenwoordig brave student he ;), dus 1x per week mag ik tot diep in de nacht doorgaan, maar de andere avonden wil ik toch proberen niet al te laat te gaan slapen :) Anders trek ik het niet denk ik hihi, vorige week donderdag lag ik ook pas om half 5 in bed, maar ik zat wel alweer om 9u in college op CDE!

*Is trots op zichzelf :)*
Praeses DIEFKA 2008-2009
Scriptor DIEFKA 2007-2009

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#5 » Sun Mar 08, 2009 6:22 pm

Ik zal ook eens een pintje komen drinken zie, maar pas tegen een uur of 10 - 11.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

Return to “Activiteiten”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests

cron