Math Dropping

Activiteiten van andere clubs mag je hier plaatsen!

Moderator: Praesidium

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Math Dropping

Post#1 » Sat Mar 15, 2008 3:59 pm

Het departement Wiskunde-informatica organiseert dit jaar opnieuw een math dropping. Hier mag wel reclame voor gemaakt worden !
Ben je nog nooit gedropt ? Ben je een doorwinterd droppper ? Verras jezelf dan met de avontuurlijke mengelmoes van traditionele droptechnieken en logische spelletjes.
We sturen je de natuur in voor een toch van ongeveer km. Je enige houvast zijn dan onze opdrachten en een handvol controleposten, waaronder een pannenkoekenpost en een jenevertent.

26 april 2008

Inschrijven :kan enkel online op http://mathdropping.ua.ac.be. Inschrijvingen gebeuren per groep (minimum drie en maximum zeven deelnemers) ten laatste op 18 april 2008

Prijs : 5 of 9 euro per persoon. Verzekering, kleine versnaperingen onderweg en soep (5 euro) of spaghetti (9 euro) op het eindpunt zijn in de prijs inbegrepen.

Afspraken : Eén week voor de dropping wordt alle informatie per e-mail én per brief naar de groepsverantwoordelijke gestuurd.

Contactpersonen :Stijn Symens (G3.08 ), Raf Bocklandt (G3.08 ) en Bart Braem (G3.30), allen te bereiken via mathdropping@ua.ac.be.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#2 » Sat Mar 15, 2008 8:02 pm

"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#3 » Sat Mar 15, 2008 9:16 pm

:oops: maar (!) nu staat het wel bij "activiteiten" en is ne keer herhalen kan nooit kwaad he ? :wink:
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#4 » Wed Mar 26, 2008 2:57 pm

Weet iemand of hij/zij meegaat?
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Sebbe
Ere-Hagar / Prosenior
Posts: 399
Contact:

Post#5 » Wed Mar 26, 2008 4:33 pm

Ik wil da wel doen... Heb die dropping al 2 keer meegedaan, superfun (als ge zelf een beetje extra drank meepakt nog meer...)
Per Mare Per Terras

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#6 » Wed Mar 26, 2008 4:37 pm

ik zit al in een ploeg met 6 andere wiskundigen.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Evitje
WOZ
Posts: 640

Post#7 » Wed Mar 26, 2008 4:40 pm

Joke toch :cry:
Men moet niet steeds dezelfde fout maken; er is keus genoeg

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#8 » Wed Mar 26, 2008 4:42 pm

Robbe msch kunnen we nog een ploeg samen maken, ik en evi willen al meedoen. Met sebbe erbij zouden we al met 4 zijn

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#9 » Wed Mar 26, 2008 5:22 pm

ploegen zijn vanaf 3 personen.
het is mijn schuld toch niet dat ik zo populair ben en direct gevraagd wordt? :oops: 8)
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
NecRock
WOZ
Posts: 2481

Post#10 » Wed Mar 26, 2008 6:27 pm

Ik zou wel wille meedoen, maar ik denk da'k te tam ben om zoveel te wandelen :p

User avatar
Evitje
WOZ
Posts: 640

Post#11 » Wed Mar 26, 2008 7:11 pm

Joke wrote:ploegen zijn vanaf 3 personen.
het is mijn schuld toch niet dat ik zo populair ben en direct gevraagd wordt? :oops: 8)
iemand medelijden met je had bedoel je :wink:
Men moet niet steeds dezelfde fout maken; er is keus genoeg

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#12 » Wed Mar 26, 2008 8:52 pm

Dus: ik, Slimmy, Evi, Sebbe en Balleke?
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Dave
WOZ
Posts: 816

Post#13 » Wed Mar 26, 2008 11:53 pm

Sebbe wrote:Ik wil da wel doen... Heb die dropping al 2 keer meegedaan, superfun (als ge zelf een beetje extra drank meepakt nog meer...)
Gaat alcohol en nadenken wel samen? Ik ben al niet in staat om de weg te vinden als het perfect staat uitgelegd, loop liever recht naar dichtste cafe :lol:

User avatar
ccat
Posts: 29

Post#14 » Thu Mar 27, 2008 9:47 am

Robbe wrote:Dus: ik, Slimmy, Evi, Sebbe en Balleke?
Ik wil ook wel meedoen als dat gaat :)
anarchy in the cellophane.
supernintendo girl rules!!!!

User avatar
Karel
WOZ
Posts: 497

Post#15 » Thu Mar 27, 2008 11:05 am

Ik heb ook al een hele tijd geleden laten vallen dat ik het wel zag zitten om mee te doen met een groep.

Return to “Activiteiten”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests