Alvast iets om naar uit te zien tegen het einde van die examens...
Vrijdag 25/01 ist ouwezakken cantus van Kinesia in't Karveel.
Hoe laat? 20u
Hoeveel? €5/8
Tot dan om die examens weg te drinken
Groetjes,
Kinesia
Moderator: Praesidium
Ik zit ook op hoge school Kristel, vandaar dat ik dat durf zeggenKristel wrote:Ey ey kalm blijven he, hoge school doet ni onder voor unief zeEn daarbij, ge ziet da mijn pogingen ni helemaal voor niks zijn he. Ni iedereen heeft dan nog examens dus reclame maken kan nooit kwaad
En een cantus club gelijk Winak gaat zich toch zeker ni laten doen door een paar examens zeker
Groetjes
Ik snap eigenlijk nog altijd niet waar de eventuele aanval zatMawa wrote:Ik zit ook op hoge school Kristel, vandaar dat ik dat durf zeggenKristel wrote:Ey ey kalm blijven he, hoge school doet ni onder voor unief zeEn daarbij, ge ziet da mijn pogingen ni helemaal voor niks zijn he. Ni iedereen heeft dan nog examens dus reclame maken kan nooit kwaad
En een cantus club gelijk Winak gaat zich toch zeker ni laten doen door een paar examens zeker
Groetjes
in het gebruik van het woordje 'maar', gecombineerd met direct erachter 'hogeschool' en daarachter 'ni unief'. Ik zou die combinatie zelf nooit gebruiken, ook al zat ik op hogeschool. IMO getuigt het van minder respect. Maar ik ben dan ook ikEvitje wrote:Ik snap eigenlijk nog altijd niet waar de eventuele aanval zatMawa wrote:Ik zit ook op hoge school Kristel, vandaar dat ik dat durf zeggenKristel wrote:Ey ey kalm blijven he, hoge school doet ni onder voor unief zeEn daarbij, ge ziet da mijn pogingen ni helemaal voor niks zijn he. Ni iedereen heeft dan nog examens dus reclame maken kan nooit kwaad
Groetjes
staat toch nergens maar?Robbe wrote:in het gebruik van het woordje 'maar', gecombineerd met direct erachter 'hogeschool' en daarachter 'ni unief'. Ik zou die combinatie zelf nooit gebruiken, ook al zat ik op hogeschool. IMO getuigt het van minder respect. Maar ik ben dan ook ikEvitje wrote:Ik snap eigenlijk nog altijd niet waar de eventuele aanval zatMawa wrote:Ik zit ook op hoge school Kristel, vandaar dat ik dat durf zeggenKristel wrote:Ey ey kalm blijven he, hoge school doet ni onder voor unief zeEn daarbij, ge ziet da mijn pogingen ni helemaal voor niks zijn he. Ni iedereen heeft dan nog examens dus reclame maken kan nooit kwaad
Groetjes
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests