SHOTJES TD !

Activiteiten van andere clubs mag je hier plaatsen!

Moderator: Praesidium

User avatar
j0lle
WOZ
Posts: 396

Post#16 » Tue Nov 14, 2006 11:48 am

Valthonis wrote:Veel cooler zou zijn als we "schuld" iets of wat oud-oosters aanpakken.

Heb je schuld, pleeg dan Harakiri. Het is rechtschapen en correct om zoiets te doen.

Dat zou pas de wereldproblemen oplossen. Geen overbevolking meer, geen gevangenissen nodig, geen last meer van alles...
hear hear!
het enige probleem zijn de kerkhoven die overbevolkt gaan worden
qwertyuiop

User avatar
Jinx
WOZ
Posts: 403

Post#17 » Tue Nov 14, 2006 2:14 pm

die gratis shotjes zijn uitgedeeld geweest aan de deur van de konijnepijp. dus ge zijt daar te laat voor als ge ze nog wilt :)
If life's a [tex]Bitch[/tex], be it's [tex]Pimp[/tex]!

Valthonis
Posts: 100

Post#18 » Tue Nov 14, 2006 3:02 pm

j0lle wrote: hear hear!
het enige probleem zijn de kerkhoven die overbevolkt gaan worden
Eenvoudig op te lossen: Fire!
They claim we've purloined, I'm not the one...

wem
Posts: 93
Contact:

Post#19 » Tue Nov 14, 2006 5:08 pm

Valthonis wrote:Eenvoudig op te lossen: Fire!
Over het algemeen branden grafzerken toch niet zo goed dacht ik? (om even verder in te gaan op deze morbide humor)

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#20 » Tue Nov 14, 2006 6:02 pm

Wie heeft er nu plaats nodig op het kerkhof als em in nen assenbak past? trouwens al die grafzerken gebruiken om een harakiri-massa-mausoleum te maken zou best wel groovy zijn.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#21 » Tue Nov 14, 2006 6:05 pm

wem wrote:
Valthonis wrote:Eenvoudig op te lossen: Fire!
Over het algemeen branden grafzerken toch niet zo goed dacht ik? (om even verder in te gaan op deze morbide humor)
ik denk da hij de lijken bedoelde...
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Foundation
Posts: 622

Post#22 » Tue Nov 14, 2006 8:53 pm

Robbe wrote: ik denk da hij de lijken bedoelde...
Zo nen Icteriaan of nen Diefkanees, zou da goe fikken? :p

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#23 » Wed Nov 15, 2006 12:37 am

Allez mannen genoeg leedvermaak tenkoste van Diefka en Icterus!

User avatar
Foundation
Posts: 622

Post#24 » Wed Nov 15, 2006 8:59 am

Mja Slimmy ge moet da begrijpen. Als wij op onzen honger blijven zitten qua TD's leidt da tot venijn in den humor. The revenge of the disappointed :D

En zeg nu zelf, da was toch de klucht van't jaar zeker. TD nummer elfendertig in't kwadraat, de grootste routine da er bestaat, en het dan nog om zeep helpen door een basic error. 403 Access denied. Dat het zelfs maar mogelijk is... Neenee, ze moeten der maar tegen kunnen.

Al geef ik ze wel mee, ze hebben wel het fatsoen om het op hun website te zetten. 'HET SPIJT ONS', Hoogachtend, Het Icterus praesidium. ROFLOL!

Return to “Activiteiten”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 48 guests