Moderator: Praesidium
Ik heb tot nu toe altijd mijn telefoons gratis gehad en allemaal simlockvrij!! Gewoon in combinatie met mijn abonnement (die zo hoog is dat zelfs de duurste telefoons nog bijna-gratis meegeleverd wordenJinx wrote:als hij gratis was... dan zal dat wel niet zijn nee
Is Microsoft niet aangeklaagt (en schuldig bevonden) door Windows met Windows Media Player samen te verkopen?Fristi wrote:Gratis dingen geven bij een abbo of weetikveel wat mag wel, das geen koppelverkoop. het gaat em enkel over het: ja dit krijgt ge goeiekoper als ge dat koopt, enzo van die dingen.
Ja, daarmee moet iedereen Windows N kopen, zonder media player! Ah wacht, da kost evenveel :s dan kunt ge beter met kopen he. :pracekakje wrote:Is Microsoft niet aangeklaagt (en schuldig bevonden) door Windows met Windows Media Player samen te verkopen?Fristi wrote:Gratis dingen geven bij een abbo of weetikveel wat mag wel, das geen koppelverkoop. het gaat em enkel over het: ja dit krijgt ge goeiekoper als ge dat koopt, enzo van die dingen.
da's alleen maar het stopcontact he, zelfde principe erachter znnben wrote:ow btw, voor zij die grote inkopen willen gaan doen in schotland, denk eraan dat die daar ook een ander stopcontact hebben!
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests