Economie keuzevak slides

Forum voor de keuzevakken over alle jaren heen.

Moderator: Praesidium

TomShen
Posts: 1

Economie keuzevak slides

Post#1 » Thu Oct 21, 2010 9:43 am

Hey allemaal,

Ik kan niet aan de slides van de keuzevak economie geraken.
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om de slides door te mailen?
mijn e-mail : tomshen1989@gmail.com

Alvast bedankt!
Tom

En weet er iemand of er samenvattingen van dit vak hier beschikbaar is?

User avatar
Tom
Posts: 602

Re: Economie keuzevak slides

Post#2 » Thu Oct 21, 2010 2:37 pm

Wou dit daarstraks doen, maar de verbinding op de universiteit was waar ik zat wat slecht...

Dus bij deze een link waar je alle slides van macro kan downloaden: http://bit.ly/h3VbvL" onclick="window.open(this.href);return false;

De slides van micro zijn nog niet beschikbaar.

Zorg dat je tegen het einde van de maand wel aan de slides op Blackboard kan en je dat vak dus officieel volgt in jouw studieprogramma (tenzij je dit voor je plezier volgt), want anders mag je geen examen afleggen.

Betreffende de samenvattingen zal je deze denk ik niet vinden, twee jaar terug noemde dit vak namelijk Algemene Economie en werd dit door een andere docent met andere slides gegeven. Zo ver ik weet zijn er vorig jaar geen samenvattingen van gemaakt aangezien de slides redelijk voldoende zijn; of met andere woorden, je kan gewoon rustig de slides (in duidelijke zinnen) doorlezen en hoef je dus niet af te vragen of bepaalde dingen nuttig zijn om te leren.

Voorbeeldvragen zijn beschikbaar in de Tuyeaux; hiervoor moet je inloggen op de hoofdsite, de paswoord van je lidkaart invullen op je profiel en daarna kan je bovenaan op Leden-Only klikken.
Last edited by Tom on Mon Dec 27, 2010 2:09 pm, edited 1 time in total.

Glenn
Posts: 280

Re: Economie keuzevak slides

Post#3 » Wed Nov 10, 2010 6:12 pm

Tom wrote:Betreffende de samenvattingen zal je deze denk ik niet vinden, twee jaar terug noemde dit vak namelijk Algemene Economie en werd dit door een andere docent met andere slides gegeven. Zo ver ik weet zijn er vorig jaar geen samenvattingen van gemaakt aangezien de slides redelijk voldoende zijn; of met andere woorden, je kan gewoon rustig de slides (in duidelijke zinnen) doorlezen en hoef je dus niet af te vragen of bepaalde dingen nuttig zijn om te leren.
Deze samenvatting is er wel. Ze is gemaakt door iemand van bio-ingenieur en ik heb ze even geupload. Je kan ze op deze pagina pagina downloaden :).

User avatar
Tom
Posts: 602

Re: Economie keuzevak slides

Post#4 » Thu Nov 11, 2010 5:50 pm

Merci, ziet er erg handig uit!
De theorie en formules zien er nog soortgelijk uit aan vorig jaar dus dat is ook al weer goed nieuws...

Kveronderstel dat het vak Economie er dan wel al was vorige jaren op Groenenborger.

User avatar
nicky
WOZ
Posts: 645

Re: Economie keuzevak slides

Post#5 » Mon Nov 15, 2010 12:52 pm

voor de mensen die het vak volgen en geïntresseerd zijn en het nog ni wisten:

24 november is het PROEFEXAMEN!!!
WINAK por 2009 - 2010
WINAK Sport 2010 - 2011
WINAK Quaestor 2011 - 2012

User avatar
Madsen
WOZ
Posts: 474

Re: Economie keuzevak slides

Post#6 » Mon Nov 15, 2010 1:40 pm

Aha ! das toch gewoon een proef examen he ? en da telt toch nog ni mee fzo ?

die cursus precies deze week toch eens gaan kopen
Ontwetende Minderjarige 1990-2008
WINAK Schachtenkoning 2008-2009
WINAK V.U. 2009-2010
WINAK Hagar 2010-2011
WINAK Schachtentemmer 2011-2012
WINAK WOZ 2012 - ...

Respect My Authoritah !

User avatar
Chrizzle
WOZ
Posts: 449

Re: Economie keuzevak slides

Post#7 » Mon Nov 15, 2010 2:02 pm

Is er nog meer informatie over dat proefexamen? Tot waar de leerstof gaat en dergelijke?
irc.winak.be:6667
#winak

User avatar
nicky
WOZ
Posts: 645

Re: Economie keuzevak slides

Post#8 » Mon Nov 15, 2010 5:40 pm

gwn tot waar de leerstof gezien is .. en da telt totaal voor NX mee.. maar dan hebt ge wel een idee van hoe het examen eruit gaat zien..
WINAK por 2009 - 2010
WINAK Sport 2010 - 2011
WINAK Quaestor 2011 - 2012

User avatar
Chrizzle
WOZ
Posts: 449

Re: Economie keuzevak slides

Post#9 » Mon Nov 15, 2010 5:42 pm

Ok, tot waar is de leerstof gezien? Ik leer dan wel gewoon die samenvatting daarvoor, hopelijk weet ik nog voldoende van de talloze uren Economie die 'k gehad heb tijdens mijn middelbare schooltijd.
irc.winak.be:6667
#winak

User avatar
nicky
WOZ
Posts: 645

Re: Economie keuzevak slides

Post#10 » Sat Nov 20, 2010 3:31 pm

we hebben gezien tot en met hfdst 21 .. maar den Oliver dacht dat we voor die test enkel micro-economie moeten kennen ... dus als ge zekerheid wilt moet ge da maar aan heb vragen, hij is da denk ik achteraf aan de prof gaan vragen ..
ge kunt altijd voor de zekerheid tot hfdst 21 bekijken he, dan hebt ge het allemaal al eens geleerd voor het examen :p
WINAK por 2009 - 2010
WINAK Sport 2010 - 2011
WINAK Quaestor 2011 - 2012

User avatar
Chrizzle
WOZ
Posts: 449

Re: Economie keuzevak slides

Post#11 » Mon Nov 22, 2010 9:01 pm

Heb dit topic even verplaatst naar het Keuzevak subforum van Informatica en eveneens een redirect post geplaatst in het Keuzevak subforum van Wiskunde.
irc.winak.be:6667
#winak

Return to “Keuzevakken”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron