[Hypermedia] Probleem site

Forum voor de keuzevakken over alle jaren heen.

Moderator: Praesidium

Valthonis
Posts: 100

[Hypermedia] Probleem site

Post#1 » Sun Oct 29, 2006 11:13 am

Klein vraagje:

de site van hypermedia structuren is toch : http://wwwis.win.tue.nl/2L690 want bij mij geeft die een proxy error en ik kan er niet op.

Weet iemand of er een andere link is naar die site of hoe ik er anders opgeraak?
They claim we've purloined, I'm not the one...

wem
Posts: 93
Contact:

Post#2 » Sun Oct 29, 2006 1:34 pm

Ik heb ook al een tijdje die error. Hopelijk is dat omdat P. De Bra bezig is met het individualiseren van de opdrachten (wat hij in een mailtje een maand geleden "binnenkort" ging doen)

Als het binnen een paar dagen nog niet in orde is ga ik er wel eens naar mailen.

User avatar
Rabid
Posts: 29

Post#3 » Mon Oct 30, 2006 9:50 am

Connect ge op die site vanop een pc gekoppeld aan het UA-netwerk? Indien wel moet je vpn gebruiken, omdat den DeBra een aantal exotische poorten heeft gebruikt voor zijn webserver.
"some threads are to be tasted, others to be swallowed, and some few to be chewed and digested."

wem
Posts: 93
Contact:

Post#4 » Mon Oct 30, 2006 10:02 am

was ni vanop pc van't ua, site werkte gewoon ni.

Is momenteel verholpen, maar of het al de persoonlijke opgave is die erop staat, is voor mij nog een vraagteken. Er zijn al wel enkele andere bugs opgelost, zoals het aantal gelezen pagina's enzo.

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#5 » Mon Oct 30, 2006 11:46 am

Rabid wrote:Connect ge op die site vanop een pc gekoppeld aan het UA-netwerk? Indien wel moet je vpn gebruiken, omdat den DeBra een aantal exotische poorten heeft gebruikt voor zijn webserver.
ik heb die cursus al kunnen lezen vanop het UA netwerk hoor, daar ligt het niet aan imo
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

Valthonis
Posts: 100

Post#6 » Mon Oct 30, 2006 1:45 pm

Mail gestuurd naar paul en webmaster:

Reply:

> Proxy Error
> The proxy server received an invalid response from an upstream server.
> The proxy server could not handle the request GET /2L690.
>
> Reason: Could not connect to remote machine: Connection refused
>
> Is dit probleem tijdelijk? Is mijn link verkeerd? En wat is een mogelijke oplossing?

Het probleem is (vorige week) hersteld.

> Dank bij voorbaat en sorry voor de overlast,

Dat wilde ik net zeggen ... als het nog eens gebeurt, meld het dan aub.

> Maarten Vandewalle
> 20025182

--
Reinier Post
TU Eindhoven

Edit: Echter beter eerst testen voor ge zoiets post want het werkt nog steeds niet
They claim we've purloined, I'm not the one...

wem
Posts: 93
Contact:

Post#7 » Mon Oct 30, 2006 1:53 pm

Valthonis wrote:Edit: Echter beter eerst testen voor ge zoiets post want het werkt nog steeds niet
Hier werkt het nogthans wel zenne. Misschien eens ne refresh ofzo doen? ;-)

Valthonis
Posts: 100

Post#8 » Mon Oct 30, 2006 6:05 pm

Nu werkt het wel. Daarstraks niet (en het was op een andere pc dus ne refresh was ni echt nodig medunkt.)

Toch bedankt voor de hint wem
They claim we've purloined, I'm not the one...

Return to “Keuzevakken”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron