[MoSIS] Orthogonal components in Atom3

Forum van 1ste Master en 2e Master Informatica.

Moderator: Praesidium

Glenn
Posts: 280

[MoSIS] Orthogonal components in Atom3

Post#1 » Tue Nov 27, 2012 8:41 pm

Jo mannen,

Kunnen jullie werken met orthogonal components bij statecharts in Atom3? Bij mij werkt dat dus langs geen kanten he. Vanaf dat ik orthogonal components gebruik crasht Atom3 tijdens de simulatie constant als gevolg van Threading problemen. Het is zo erg dat ik gewoon zelfs een heel simpel diagram met 2 orthogonal components niet kan testen.

Het probleem treedt bij mij op in zowel Windows 7 en in OpenSUSE en gebeurt meestal na een 3 tal seconden simuleren. Vanaf dat ik een paar transities laat uitvoeren loopt heel het spel vast. Ik weet eigenlijk niet echt goed hoe dit probleem nu op te lossen/eromheen te werken want ik kan echt niks maken nu.

Je kan mijn eenvoudig model met een orthogonal component dat crasht hier downloaden.

Hebben jullie dat probleem ook? En heeft er iemand misschien een idee om het te fixen/eromheen te werken?

Groeten,
Glenn

User avatar
Timmy
Posts: 844

Re: [MoSIS] Orthogonal components in Atom3

Post#2 » Tue Nov 27, 2012 8:54 pm

De doorgemailde update van de SVM external gedownload & erin geplaatst? Namelijk degene die dit probleem verhelpt, normaal gezien?

Glenn
Posts: 280

Re: [MoSIS] Orthogonal components in Atom3

Post#3 » Tue Nov 27, 2012 8:57 pm

Ja ik heb die nieuwe versie gebruikt gehad, maar bij mij werkt het met die nieuwe versie blijkbaar niet. Lukt dat bij jullie wat? Of ben ik de enige waar orthogonal components zo gek doen? :P

User avatar
Timmy
Posts: 844

Re: [MoSIS] Orthogonal components in Atom3

Post#4 » Tue Nov 27, 2012 11:18 pm

Bij mij werkt het perfect, vanochtend in de les verse Atom3 + SVM install gedaan op mijn laptop, ging van dn eerste keer perfect ze

Return to “1ste Master/2e Master”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron