Lessenrooster

Forum van 1ste Master en 2e Master Informatica.

Moderator: Praesidium

Valthonis
Posts: 100

Lessenrooster

Post#1 » Sat Sep 23, 2006 8:25 pm

Waar vinden wij onze lessenrooster?
They claim we've purloined, I'm not the one...

User avatar
Foundation
Posts: 622

Post#2 » Sun Sep 24, 2006 11:00 am

Short answer : nergens.

Long answer : der is nooit ne lesrooster voor 2e lic. Bijna allemaal keuzevakken, dus is zowa te zien en te regelen met de proffen zelf.

Vraag mij af wanneer ze naar ons keuzevakken gaan vragen... Zoals het er nu voor staat kan ik niks komen doen de komende week op unief (ah well... feesten :D )

(edit : keuzevakkenlijst staat op http://www.ua.ac.be/main.aspx?c=*FACWET&n=39690 en schijnt wel up to date te zijn )

wem
Posts: 93
Contact:

Post#3 » Sun Sep 24, 2006 1:30 pm

als ik me ni vergis stond er ergens te lezen dat we die vanaf 25 september op 't secretariaat konde bekomen

en vermits we pas vanaf dinsdag les hebbe, is da tijd genoeg, ni? ;-)

Valthonis
Posts: 100

Post#4 » Mon Sep 25, 2006 8:36 am

Keuzevakken op de link van foundation zijn inderdaad correct en moeten ook elektronisch worden gekozen dit jaar. Ze vragen er dus niet achter, ge moet ze zelf insturen uit uzelve.

Ik zal dan vandaag maar eens langsgaan in de namiddag zekerst. Het is toch allemaal wel een dik geknoei zenne diejen helen UA. Ik hoop dat ze nu toch iets geleerd hebben en da ze den BaMa-structuur iets beter gaan aanpakken maar de ua kennende .... tzal vet zijn.

Merci voor de reacties allesinds en mss tot ergens van de week ofzo!
They claim we've purloined, I'm not the one...

User avatar
Foundation
Posts: 622

Post#5 » Mon Sep 25, 2006 7:46 pm

Der zitten precies een paar vakken in onze uurrooster (net gemaild) die niet tussen de keuzevakken staan.

Methodenleer ???
Gevorderde AI en robotica ??? (moet dat Capita Selecta AI voorstellen?)

Wiskundige methoden in beeldverwerking en Capita Selecta computationele wetenschappen moeten beslist worden in overleg met docent...

Great... nu weet ik dus nog niks he (buiten digitale technieken op maandagochtend - zucht)

sdm
Posts: 5
Contact:

Post#6 » Mon Sep 25, 2006 8:17 pm

Iemand een idee waarom er 2 lokalen bij sommige vakken staan?
(Digitale Technieken bv)

Das backup ofzo? :d

Return to “1ste Master/2e Master”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

cron