ik wou hier ook maar ff een topic over maken, dat is best handig

Ik wou al eens vragen of iemand van jullie bewijs 2.30 ook voor oppervlakte en hoek-bewarend kan bewijzen? Want ik weet niet zo goed hoe je daaraan begint...
Moderator: Praesidium
dank u JoachimJoachimvdh wrote:Na klachten van enkele forumformalisten, betreffende het feit dat differentiaalmeetkunde een wiskunde vak is en een keuzevak van de fysica heb ik deze topic verplaatst.
whatever niggaStanny wrote:dank u JoachimJoachimvdh wrote:Na klachten van enkele forumformalisten, betreffende het feit dat differentiaalmeetkunde een wiskunde vak is en een keuzevak van de fysica heb ik deze topic verplaatst.
voor alle duidelijkheid, de klachten kwamen niet van mij, maar ik stemde er wel mee in
Hmm, voor lengte, druk gewoon eens uit voor een lengtegeparametriseerde (wow wat een woordJulie wrote:Hey,
ik wou hier ook maar ff een topic over maken, dat is best handig
Ik wou al eens vragen of iemand van jullie bewijs 2.30 ook voor oppervlakte en hoek-bewarend kan bewijzen? Want ik weet niet zo goed hoe je daaraan begint...
De oppervlakte van W = [s1,s2]x[t1,t2] ... is da dan ni gewoon |s1-s2|.|t1-t2| ?? Oppervlakte van dieje rechthoek ...Julie wrote:voor de oppervlakte bv., moet je dan toch de oppervlakte formule van x(W) die daar staat vergelijken met de oppervlakte van W hé, niet? En deze laatste is helemaal hetzelfde dan die voor x(W) maar dan zonder die wortel |g|?
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests