Moderator: Praesidium
Da wordt zelfs in statistiek (lineaire regressie) gebruikt!Stanny wrote:kheb dr net een uur over gedaan om te begrijpe wa de matrix-voorstelling van een lin.afb. is xD
ik voelde me niet gediscrimineerd hoor, kwou gewoon iets posten opt forum want anders moet ek terug gaan lerenJoke wrote:In het begin van het examen worden geen vragen gesteld over de lessen van de eerste weken omdat dat terugkomt in de rest van de cursus. Als je het midden + einde van de cursus beheerst, dan beheers je zowiezo het begin ook.
Maar, als je die "truukjes" niet kent, dan begint hij te testen of je het begin van de cursus wel begrepen hebt/kent. En als dat niet het geval is, ja, dan wordt hij een beke pissed, en dan zijt ge vrij zeker van 2e zit voor algebra. Pakt wel dat ge een goed oefeningen examen zult moeten doen als hij zo'n vragen begint te stellen.
Met andere woorden, lees dat eerste deel nog maar eens goed. Eventueel moet je niet alle bewijzen kennen, maar wel alle stellingen, definities, etc. en het ook beheersen.
Dit is dus lichtjes verwoord wat ik daarvoor heb gezegd :p ik hoop dat de fysica-mensen zich nu niet meer gediscrimineert voelen
amy, please do! Weet ge hoe blij dat ik ben dat er een nuttige topic in het wiskunde forum wordt gepost en dat er ook mensen nuttige antwoorden op geven?amy wrote:ik voelde me niet gediscrimineerd hoor, kwou gewoon iets posten opt forum want anders moet ek terug gaan lerenJoke wrote:In het begin van het examen worden geen vragen gesteld over de lessen van de eerste weken omdat dat terugkomt in de rest van de cursus. Als je het midden + einde van de cursus beheerst, dan beheers je zowiezo het begin ook.
Maar, als je die "truukjes" niet kent, dan begint hij te testen of je het begin van de cursus wel begrepen hebt/kent. En als dat niet het geval is, ja, dan wordt hij een beke pissed, en dan zijt ge vrij zeker van 2e zit voor algebra. Pakt wel dat ge een goed oefeningen examen zult moeten doen als hij zo'n vragen begint te stellen.
Met andere woorden, lees dat eerste deel nog maar eens goed. Eventueel moet je niet alle bewijzen kennen, maar wel alle stellingen, definities, etc. en het ook beheersen.
Dit is dus lichtjes verwoord wat ik daarvoor heb gezegd :p ik hoop dat de fysica-mensen zich nu niet meer gediscrimineert voelen... en op het fysica forum wordt er niks gepost en ik kan toch niks antwoorden op het informatica forum .... dus val ik de wiskundige dan maar een beetje lastig....
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest