Examenstress: zaag er maar op los

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

Poll: Wie moet er verdwijnen?

DeWiskundige
10
12%
DeWiskundige
10
12%
MathWolf
1
1%
MathWolf
1
1%
Alle twee, aub!
16
19%
Alle twee, aub!
16
19%
Geen van beiden (What are you nuts?)
15
18%
Geen van beiden (What are you nuts?)
15
18%
Total votes: 84

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#61 » Mon Jun 04, 2007 7:26 pm

Joke wrote:
Shinta wrote:Informatica heeft in belgie een bijtoon van mannelijke nerds waardoor veel meiskes worden afgeschrikt.
Ge kiest niet uw richting in functie van de reputatie van de mensen die die richting volgen :?
Ik niet nee :).
Joke wrote:Daarbij, zeg nu zelf, een paar jaar geleden, ga terug tot in de tijd dat toen je een probleem had met je computer een technische dienst moest opbellen om u te helpen, hoe zou je reageren moest je een vrouw hebben aan wie je je probleem moest uitleggen ?
Wat is je nummer ? ^_^
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#62 » Mon Jun 04, 2007 9:09 pm

Shinta wrote:Wat is je nummer ? ^_^
meestal hoor je dan *klik*


:twisted:

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#63 » Mon Jun 04, 2007 9:43 pm

Shinta wrote: Wat is je nummer ? ^_^
Domme vraag, aangezien ge dat nummer net hebt gebeld! :D
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

User avatar
Foundation
Posts: 622

Post#64 » Mon Jun 04, 2007 9:49 pm

Joke wrote:Daarbij, zeg nu zelf, een paar jaar geleden, ga terug tot in de tijd dat toen je een probleem had met je computer een technische dienst moest opbellen om u te helpen, hoe zou je reageren moest je een vrouw hebben aan wie je je probleem moest uitleggen ?
"Dag meisje. Is de papa of de grote broer daar ergens?" :twisted: :P

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#65 » Mon Jun 04, 2007 10:28 pm

EagleEye812 wrote:
Shinta wrote: Wat is je nummer ? ^_^
Domme vraag, aangezien ge dat nummer net hebt gebeld! :D
Ja ;) de meeste tech dienst vrouwen wonen wel op hun werk ja ;). Probably living at the bosses :p
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#66 » Tue Jun 05, 2007 12:24 pm

Joke wrote:Daarbij, zeg nu zelf, een paar jaar geleden, ga terug tot in de tijd dat toen je een probleem had met je computer een technische dienst moest opbellen om u te helpen, hoe zou je reageren moest je een vrouw hebben aan wie je je probleem moest uitleggen ?
nog een mogelijke vraag: Wat hebt ge nu aan? :twisted:


Maar volgens mij bedoeld Joke die vrouwelijke (computer)stem die steeds zegt: druk op 1 om... , druk op 2 voor... , druk op ... enz. :D

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#67 » Tue Jun 05, 2007 12:36 pm

Lesly wrote: Maar volgens mij bedoeld Joke die vrouwelijke (computer)stem die steeds zegt: druk op 1 om... , druk op 2 voor... , druk op ... enz. :D
LOL :lol:

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#68 » Tue Jun 05, 2007 5:17 pm

Lesly wrote:
Joke wrote:Daarbij, zeg nu zelf, een paar jaar geleden, ga terug tot in de tijd dat toen je een probleem had met je computer een technische dienst moest opbellen om u te helpen, hoe zou je reageren moest je een vrouw hebben aan wie je je probleem moest uitleggen ?
nog een mogelijke vraag: Wat hebt ge nu aan? :twisted:


Maar volgens mij bedoeld Joke die vrouwelijke (computer)stem die steeds zegt: druk op 1 om... , druk op 2 voor... , druk op ... enz. :D
prachtige quote om aan te duiden dat ik veronderstel (zeker weten kan ik natuurlijk nooit, en er zijn ook vrouwen die informatica studeren) dat jullie jullie moeilijk een serieuze conversatie indeken over computers met een vrouw, in de veronderstelling dat die vrouw u kan helpen.
Das geen verwijt, gewoon een opmerking :wink: Vooral nu niet beginnen denken dat ik dat iemand ga kwalijk nemen !!! Dus ik zou ZEKER EN VAST NIET zo'n vrouw kunnen zijn waarmee je zo'n conversatie kunt hebben, om eventuele misverstanden te vermijden. Dit zou wel een eventuele uitleg zijn op het gebrek aan vrouwen in de informatica wereld.

Gezien jullie reacties als jullie een vrouwenstem horen bij een tech dienst... begrijp ik wel dat jullie informatica zijn gaan studeren, want ik denk niet dat je daarna nog veel hulp zou gekregen hebben van de tech dienst :wink: (ooit al gedacht dat dit ook een man kon zijn met een vrouwenstem ? lol)
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#69 » Tue Jun 05, 2007 5:23 pm

De meeste gesprekken die ik voer met vrouwen over PC's gaan zo:
Random conversation wrote:Zij: En da ding crasht dus EN IK HEB NIETS GEDAAN E!!
Ik: Hmm
Zij: Echt waar, die dinges ebbe iets tege mij!
Neeje, ik denk ni da vrouwe die geinteresseerd zijn in informatica dit niet gaan studeren in vrees dat wij hun hulp niet zouden aanvaarden.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#70 » Tue Jun 05, 2007 5:55 pm

zo heb ik er ook nog een paar leuke:

1. mijn zusje laat zelfs mac's crashen :P

2. zusje roept vanuit haar kamer: "Lesly! mijne pc (toen nog windows) is kapot... kom is kijke"
*** ik kom in haar kamer ***
zusje: "ooh... het werkt terug"
*** ik ga buiten ***
*** da ding crasht weer ***
zusje: "Lesly!"

3. mijn oudste zus aan tafel vertelt doodleuk dat mijn jonste zusje internet heeft gewist... ik en mijn vader kwamen niet bij van het lachen :D

wat bleek: mijn jongste zus had harde schijf ruimte nodig en was dus wat folders aan het deleten... zag ze het mapje "Siemens" staan (daar staan de drivers in van de wifi-kaart)... DELETE... "ik heb toch ne nokia gsm" (dacht mijn zusje)

4. vroeger toen we nog win3.1 hadden en onze 'desktop' vol met icoontjes stonden om programmas te starten had ze die ook verwijderd om plaats te hebben...

5. mijn zusje gebruikt de verkenner om muziek te spelen... dubbelklik op liedje start mediaspeler op... na het liedje sluit ze da program netjes af... en dan dubbelklikt ze op het volgende liedje

6. mijn nicht belt: "ik kan ni op internet"
dus ik ga kijken met het idee: der zal wel een kabeltje loszitte ofzo
blijkt: computer start niet eens op... ZEG DA DAN
heel de dag bezig geweest met alles opnieuw te installere.

7. mijn tante belt: "ik kan geen mails verzende"
blijkt da ze al een kwartier op de folder 'zend' aan het klikke is ipv op de knop 'zend'

:D

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#71 » Tue Jun 05, 2007 7:09 pm

LOL
toch goed dat gij in die familie zit he :wink:

alhoewel ik vind dat puntje 2. nogmaals een bewijs is dat computers iets hebben tegen het vrouwelijke geslacht.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#72 » Tue Jun 05, 2007 7:14 pm

In al die situaties die Lesly daar voorlegt is dat toevallig altijd een vrouw, maar zo kan je er ook duizenden van onbekwame mannelijke computer gebruikers voorleggen he :)

mijn vader bijvoorbeeld kan ook wel wat domme vragen stellen ;)

Zeg niet te gauw... t' was weer een vrouw!
(tenzij ge haar tieten ziet)

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#73 » Tue Jun 05, 2007 7:33 pm

slimmy wrote:Zeg niet te gauw... t' was weer een vrouw!
maar al te vaak, was het raak!
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#74 » Tue Jun 05, 2007 8:04 pm

Ik doe puntje 5 ook in windows :p. Op mac is iTunes toch iets handiger .. . Ksluit enkel da programma ni af though :p.

Ik laat ook macs crashe :d
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
Norfolk
WOZ
Posts: 780
Contact:

Post#75 » Tue Jun 05, 2007 8:09 pm

Mijn zus had eens een mapje op haar pc gemaakt met naam "Rare programma's" en daar had ze alle shortcut files ingestoken die op haar pc stonden :D
Hoe ze erop kwam weet ik ook niet...

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron