Examenstress: zaag er maar op los

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

Poll: Wie moet er verdwijnen?

DeWiskundige
10
12%
DeWiskundige
10
12%
MathWolf
1
1%
MathWolf
1
1%
Alle twee, aub!
16
19%
Alle twee, aub!
16
19%
Geen van beiden (What are you nuts?)
15
18%
Geen van beiden (What are you nuts?)
15
18%
Total votes: 84

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Examenstress: zaag er maar op los

Post#1 » Mon May 28, 2007 5:48 pm

Zoals in een andere topic opgemerkt en zoals ook wel duidelijk was in januari: tijdens en in de aanloop naar de examens is het in het wiskunde subforum altijd drukker en zijn de mensen iets minder vriendelijk tegen elkaar (discussies over vierendelen enzo)

Nu is het echter zo: een echte wiskundige heeft geen examenstress. De gedachte alleen al om die prachtige theoriën en mooie bewijzen te mogen voorbrengen, vervult hem of haar met vreugde. Is er dus mogelijk een andere verklaring? Is de gemiddelde wiskundige een eenzaat die tijdens de examens nood heeft aan menselijk contact, al is het maar een vierde van wat ook een mentor wiskunde was?

Laat je mening horen en wordt afgeblaft!

EDIT: na de thread met de meeste reply's in het wiskunde forum, is dit nu ook de meest bekeken thread in het wiskunde forum. Dank aan alle fans die er niet zijn. (waarschijnlijk komt de helft van de views van mezelf)

EDIT: We zijn nu ook de grootste topic van het hele forum, groter nog dan 'Link me baby one more time'. In aantal views zijn we voorlopig maar nummer 3 achter diezelfde topic (die heel recent nog maar nr. 1 is geworden) en een oude 1e bac informatica topic. Voor wie van statistiek houdt...

EDIT: Na de recente groei van 'Link me baby one more time' en het stilvallen van deze topic, zijn we de nu de 2de grootste topic, zowel in views als in replies.

We zijn waarschijnlijk ook de topic waarvan de 1ste post het meest is ge-edit.
Last edited by Math Wolf on Sat Dec 15, 2007 8:01 pm, edited 18 times in total.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#2 » Mon May 28, 2007 7:09 pm

door die stomme wiskunde ben ik 2 vakanties en 1 jaar kwijt gespeeld... en ik ga da nooit gebruike...

informatici verenig u :P

Code: Select all

die prachtige theoriën en mooie bewijzen te mogen voorbrengen
geloof me... ik was vrij creatief op mijn examens... maar helaas...

DeWiskundige
Posts: 92

Post#3 » Mon May 28, 2007 7:17 pm

Lesly wrote:stomme wiskunde
Aantal te vierendelen personen: II :evil:
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#4 » Mon May 28, 2007 11:03 pm

DeWiskundige wrote:
Lesly wrote:stomme wiskunde
maakt ni uit... das toch een pleonasme :evil:
DeWiskundige wrote:Aantal te vierendelen personen: II :evil:
shit ***stapt in auto en geeft plankgas naar verwegistan***

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#5 » Tue May 29, 2007 11:50 am

Lesly wrote:shit ***stapt in auto en geeft plankgas naar verwegistan***
das al een persoon minder om mij te vierendelen :D
Who's next ?
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

DeWiskundige
Posts: 92

Post#6 » Tue May 29, 2007 11:58 am

Joke wrote: das al een persoon minder om mij te vierendelen :D
Who's next ?
Pff... Ik eis het alleenrecht om jou te vierendelen! Ik heb daarvoor niemand nodig, alleen wat hulpstukken!
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#7 » Tue May 29, 2007 9:42 pm

egoisten noemen ze zo'n mensen ! Ik kan (in principe) wel maar 1 keer gevierendeeld worden he !
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#8 » Tue May 29, 2007 10:48 pm

Joke wrote:Ik kan (in principe) wel maar 1 keer gevierendeeld worden he !
als ge terug in elkaar wordt gezet, kunde nog eens gevierendeeld worden he!
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#9 » Wed May 30, 2007 12:28 pm

Robbe wrote:
Joke wrote:Ik kan (in principe) wel maar 1 keer gevierendeeld worden he !
als ge terug in elkaar wordt gezet, kunde nog eens gevierendeeld worden he!
Dat is zeker waar, maar ik vermoed dat het voor de volgenden een stuk minder bloederig en misschien daarom ook minder leuk zal zijn. Een dode vierendelen, tja, dat is het zelfde als een biefstuk in vier snijden tot op een zeker hoogte niet.

We hebben nog wel één klein detail over het hoofd gezien: als ik mij goed herinner, werden mensen destijds altijd naakt gevierendeeld, klopt dat? :P :twisted:
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#10 » Wed May 30, 2007 1:11 pm

Math Wolf wrote:We hebben nog wel één klein detail over het hoofd gezien: als ik mij goed herinner, werden mensen destijds altijd naakt gevierendeeld, klopt dat? :P :twisted:
I like your thinking :)
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#11 » Wed May 30, 2007 1:44 pm

laten we anders stoppen met het herleiden van elk onderwerp naar het vierendelen van Joke. Het wordt vermoeiend :)
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

DeWiskundige
Posts: 92

Post#12 » Wed May 30, 2007 1:49 pm

Shinta wrote:laten we anders stoppen met het herleiden van elk onderwerp naar het vierendelen van Joke. Het wordt vermoeiend :)
Goed plan. Waarom het altijd hebben over het vierendelen van een mentor wiskunde? Het vierendelen van een mentor informatica past veel beter in het allesomvattende plan om van WINAK een dictatoriale wiskunde-club te maken. :twisted:
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#13 » Wed May 30, 2007 3:02 pm

DeWiskundige wrote:
Shinta wrote:laten we anders stoppen met het herleiden van elk onderwerp naar het vierendelen van Joke. Het wordt vermoeiend :)
Goed plan. Waarom het altijd hebben over het vierendelen van een mentor wiskunde? Het vierendelen van een mentor informatica past veel beter in het allesomvattende plan om van WINAK een dictatoriale wiskunde-club te maken. :twisted:
mijn anonimiteit gaat eraan door dat onderschriftje, binnekort nog een lint rond menne nek zoda iedereen weet "ah das die shinta daar" :p
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#14 » Wed May 30, 2007 3:46 pm

Shinta wrote:
DeWiskundige wrote:
Shinta wrote:laten we anders stoppen met het herleiden van elk onderwerp naar het vierendelen van Joke. Het wordt vermoeiend :)
Goed plan. Waarom het altijd hebben over het vierendelen van een mentor wiskunde? Het vierendelen van een mentor informatica past veel beter in het allesomvattende plan om van WINAK een dictatoriale wiskunde-club te maken. :twisted:
mijn anonimiteit gaat eraan door dat onderschriftje, binnekort nog een lint rond menne nek zoda iedereen weet "ah das die shinta daar" :p
Tja, dat zijn de nadelen van een praesidiumlid zijn he. Waar is de tijd dat maar 4 mensen wisten wie Math Wolf was? Nu zijn het er zeker... erm... toch 15 ofzo...

*kijkt in de verkiezingsbaloe...* Nu weet ik ook wie ge zijt! Leuke bijnaam, ik wil niet weten hoe ge daaraan komt.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#15 » Wed May 30, 2007 4:28 pm

Math Wolf wrote:
Shinta wrote:
DeWiskundige wrote:
Shinta wrote:laten we anders stoppen met het herleiden van elk onderwerp naar het vierendelen van Joke. Het wordt vermoeiend :)
Goed plan. Waarom het altijd hebben over het vierendelen van een mentor wiskunde? Het vierendelen van een mentor informatica past veel beter in het allesomvattende plan om van WINAK een dictatoriale wiskunde-club te maken. :twisted:
mijn anonimiteit gaat eraan door dat onderschriftje, binnekort nog een lint rond menne nek zoda iedereen weet "ah das die shinta daar" :p
Tja, dat zijn de nadelen van een praesidiumlid zijn he. Waar is de tijd dat maar 4 mensen wisten wie Math Wolf was? Nu zijn het er zeker... erm... toch 15 ofzo...

*kijkt in de verkiezingsbaloe...* Nu weet ik ook wie ge zijt! Leuke bijnaam, ik wil niet weten hoe ge daaraan komt.
liever piemel dan anaal, klaarkomman, schaamhaar, ... ;) wie weet is piemel wel een enorm positieve bijnaam, qua lengte dan voor de mense die et ni snappe ;).
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron