R.I.P. (of toch niet helemaal gelukkig)

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

User avatar
Foundation
Posts: 622

Post#31 » Mon May 28, 2007 5:18 pm

Joke wrote: (En liefst ook alle stukken aan nick doorgeven, want anders riskeert het resultaat op niet veel te trekken.)
Wie weet, een Picasso style Joke - of zoiets:
Image

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#32 » Mon May 28, 2007 5:31 pm

Mag ik iedereeen er even aan herinneren dat het DeWiskundige was die Joke wou vierendelen. Blijkt hieruit plots dat DeWiskundige dan toch op veel steun vanuit WINAK kan rekenen, al is het maar om Joke te vierendelen?
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#33 » Mon May 28, 2007 7:13 pm

Math Wolf wrote:Mag ik iedereeen er even aan herinneren dat het DeWiskundige was die Joke wou vierendelen. Blijkt hieruit plots dat DeWiskundige dan toch op veel steun vanuit WINAK kan rekenen, al is het maar om Joke te vierendelen?
hij was de eerste die daar voor uit kwam dus dat verdient respect... veel respect... en dus ook veel steun... tiviaal he ;)

DeWiskundige
Posts: 92

Post#34 » Mon May 28, 2007 7:23 pm

Lesly wrote:dat verdient respect... veel respect... en dus ook veel steun...
Alleen daarvoor... Als ik een wiskunde student met de dood bedreig, krijg ik plots wel steun.

Maar als het erop aankomt om het WINAK-praesidium te bedreigen, dan is iedereen op zijn tenen getrapt. :cry:
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

User avatar
Nick
Prosenior
Posts: 1850
Contact:

Post#35 » Mon May 28, 2007 9:18 pm

tjaa ... als ge uwen buurman bedreigt, of ge bedreigt de koning van België, zal er ook een klein verschil zijn in de gevolgen zne :P
To Woef or not to Woef, that is the question!

WINAK Scriptor 2006-2007
WINAK Vice-Praeses 2007-2008
WINAK Praeses 2008-2009
WINAK Cantor 2009-2010
... en kortom: Eeuwig WINAKer 8)

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#36 » Mon May 28, 2007 10:56 pm

DeWiskundige wrote:Maar als het erop aankomt om het WINAK-praesidium te bedreigen, dan is iedereen op zijn tenen getrapt. :cry:
euh... voor zover ik weet: Joke zit in het WINAK-praesidium (volgend jaar)... ze is/wordt mentor wiskunde... en dat kunne we missen :P

(gij zijt toch ook nooit kontent he)

voor de rest steun ik iedereen zolang ik er voordeel uit haal (omkoopbaar)

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#37 » Tue May 29, 2007 11:54 am

Lesly wrote:voor de rest steun ik iedereen zolang ik er voordeel uit haal (omkoopbaar)
Ik weiger te worden gevierendeeld door mensen die dat niet als een noodzaak zien voor het redden van de mensheid (of toch een deel ervan).
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

DeWiskundige
Posts: 92

Post#38 » Tue May 29, 2007 12:00 pm

Joke wrote:Ik weiger te worden gevierendeeld door mensen die dat niet als een noodzaak zien voor het redden van de mensheid (of toch een deel ervan).
Ik weiger te accepteren dat een slachtoffer zichzelf rechten toeëigent. Wij, de beulen, zullen wel beslissen hoe, waar, wanneer en door wie je wordt gevierendeeld.

Zorg eerst maar dat je erdoor bent voor algebra of ik zou wel eens zeer snel kunnen toeslaan!
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

DeWiskundige
Posts: 92

Post#39 » Tue May 29, 2007 12:04 pm

Nick wrote:tjaa ... als ge uwen buurman bedreigt, of ge bedreigt de koning van België, zal er ook een klein verschil zijn in de gevolgen zne :P
Tja... Hoe durf je WINAK te vergelijken met Albert! Onze fiere club zo'n oneer aan doen. De leden spreken ten minste goed Nederlands en het praesidium is tenminste verkozen. Wat niet wil zeggen dat ik tegen onze vorst ben, privé is da waarschijnlijk wel ne goeie mens.
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

User avatar
Shinta
WOZ
Posts: 1122

Post#40 » Tue May 29, 2007 1:20 pm

DeWiskundige wrote:
Nick wrote:tjaa ... als ge uwen buurman bedreigt, of ge bedreigt de koning van België, zal er ook een klein verschil zijn in de gevolgen zne :P
Tja... Hoe durf je WINAK te vergelijken met Albert! Onze fiere club zo'n oneer aan doen. De leden spreken ten minste goed Nederlands en het praesidium is tenminste verkozen. Wat niet wil zeggen dat ik tegen onze vorst ben, privé is da waarschijnlijk wel ne goeie mens.
lol :d niet slecht uitgedrukt
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

User avatar
Lesly
Posts: 343

Post#41 » Tue May 29, 2007 5:16 pm

Joke wrote:
Lesly wrote:voor de rest steun ik iedereen zolang ik er voordeel uit haal (omkoopbaar)
Ik weiger te worden gevierendeeld door mensen die dat niet als een noodzaak zien voor het redden van de mensheid (of toch een deel ervan).
ok... ik zal alleen toekijken dan :P

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron