DeWiskundige

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

DeWiskundige
Posts: 92

Post#61 » Thu Feb 01, 2007 9:43 pm

Nick wrote:seg seg, dreigement
Ik maak nooit dreigementen, ik speel alleen graag het spelleke mee ;)
Hoeveel smileys moet ne mens posten tot dat duidelijk is? :D
Ik had ook een smiley in mijn post he! :D
Ik ga beginnen oefenen, misschien volgende TD of cantus dan, als ik tegen dan ontmaskerd ben! mhuhahaha :lol:
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#62 » Thu Feb 01, 2007 10:00 pm

DeWiskundige wrote:
Nick wrote:seg seg, dreigement
Ik maak nooit dreigementen, ik speel alleen graag het spelleke mee ;)
Hoeveel smileys moet ne mens posten tot dat duidelijk is? :D
Ik had ook een smiley in mijn post he! :D
Ik ga beginnen oefenen, misschien volgende TD of cantus dan, als ik tegen dan ontmaskerd ben! mhuhahaha :lol:
Ik vraag me hierbij spontaan af of het dan niet 10 tegen 1 gaat worden, dan kan er later gesproken worden over de heroïsche overwinning van een verzameld WINAK tegen de dreiging van DeWiskundige.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#63 » Thu Feb 01, 2007 10:24 pm

Ja, DeWiskundige is zich niet populair aant maken met dreigementen :twisted:

maar we zullen alle bussen doorzoeken voor DeWiskundige te ontmaskeren

DeWiskundige
Posts: 92

Post#64 » Thu Feb 01, 2007 10:56 pm

Veel succes slimmy! Kijk maar uit dat ik jou niet eerst vind...
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

User avatar
Foundation
Posts: 622

Post#65 » Fri Feb 02, 2007 1:52 am

Ik stel voor da we de zoektocht wat professioneler aanpakken. Met een paar basic truken van social engineering moeten we er op den duur achter kunnen komen. Jinx, kunde gij mij nen md5 van DeWiskundige zijn paswoord PMen? :)

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#66 » Fri Feb 02, 2007 12:31 pm

Zozo de wiskundige werkt het onderzoek tegen, heel symptomatisch, dat hij ons afdreigt, betekent dat hij geen positie inneemt die hem in staat stelt zijn mysterieuze personus te maskeren.

Het onderzoek gaat hier alleen maar door versnellen, eh Zarry?

Trouwens DeWiskundige heeft onze goede naam bezoedeld, daarom alleen al verdient hij kletsen.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

Jan
WOZ
Posts: 605

Post#67 » Fri Feb 02, 2007 3:17 pm

DeWiskundige wrote:Ik ga beginnen oefenen, misschien volgende TD of cantus dan, als ik tegen dan ontmaskerd ben!
Ge beseft toch dat als ge op cantus of TD ene vinger uitsteekt naar ne WINAKker ge binnen de twee tellen een heel leger andere WINAKkers rond uw hebt staan :P

Teun
Posts: 216

Post#68 » Fri Feb 02, 2007 4:13 pm

Ik wil de pret niet bederven, maar worden er geen ip's bijgehouden van mensen die iets posten? Kan je die dan niet gaan vergelijken?

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#69 » Fri Feb 02, 2007 9:43 pm

Teun wrote:Ik wil de pret niet bederven, maar worden er geen ip's bijgehouden van mensen die iets posten? Kan je die dan niet gaan vergelijken?
Ik heb Jinx daar al over gePM'ed gisteren. Dat is inderdaad zo.
Ondertussen is het echter wel bijna algemeen bekend dat DeWiskundige voornamelijk vanuit de bibliotheek postte. (zie ook zijn post in de wiki waar we het eerder over hadden.)

Anderzijds, het IP-adres waarmee hij de posts na 7 uur 's avonds heeft gedaan (hij was gisterenavond online) kan niet dat van de bibliotheek zijn. Zoiezo echter, met het IP-adres ben je niets als die persoon niet eerder heeft gepost van diezelfde locatie en dat was toch wat Jinx mij gisteren verteld heeft.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Jinx
WOZ
Posts: 403

Post#70 » Sun Feb 11, 2007 7:49 am

Foundation wrote:Jinx, kunde gij mij nen md5 van DeWiskundige zijn paswoord PMen? :)
nee :)
If life's a [tex]Bitch[/tex], be it's [tex]Pimp[/tex]!

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#71 » Sun Feb 11, 2007 2:52 pm

En heeft après-ski onthullingen opgeleverd?
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
Jinx
WOZ
Posts: 403

Post#72 » Sun Feb 11, 2007 4:09 pm

ja, zie de wist je datjes :)
If life's a [tex]Bitch[/tex], be it's [tex]Pimp[/tex]!

DeWiskundige
Posts: 92

Post#73 » Sun Feb 11, 2007 4:58 pm

Maar dus niets over mij...

Ik moet zeggen: het feit dat er een topic van ondertussen 5 pagina's over mij bestaat, vervult mij met trots.

Math Wolf (wie je ook bent) eat your heart out!
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

DeWiskundige
Posts: 92

Post#74 » Thu May 10, 2007 5:39 pm

DeWiskundige wrote:Maar dus niets over mij...

Ik moet zeggen: het feit dat er een topic van ondertussen 5 pagina's over mij bestaat, vervult mij met trots.

Math Wolf (wie je ook bent) eat your heart out!
Achteraf bekeken best wel een cynische post, ik vraag me af hoeveel mensen hem doorhadden/hebben. 8)
Vrees mij want op een dag zal ik je heerser zijn.

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron