DeWiskundige

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

DeWiskundige

Post#1 » Fri Jan 26, 2007 11:30 am

Zeg Verdyck, weet gij daar iets van?
(of iemand anders)

Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd in zijn gedachtengoed.

(check de wiki)
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#2 » Fri Jan 26, 2007 12:13 pm

Der zijn maar drie serieuze kanidaten voor de titel dewiskunde eigenlijks: ikke, gij en Joke. En samen vormen wij de nest wiskundigen met Petra der nog bij misschien(vrijwilligers altijd welkom) of gaan wij die vormen op de Wiki. Dat was mijn gedacht.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#3 » Fri Jan 26, 2007 2:21 pm

LOL !!!
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#4 » Fri Jan 26, 2007 5:31 pm

Nieuwe informatie, de auteur betreffende de pagina's van de wiskundige is onbekend.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

Sem
Posts: 92

Post#5 » Fri Jan 26, 2007 5:32 pm

De wiskundige ? Pretentie ?

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#6 » Fri Jan 26, 2007 5:51 pm

Tja dit staat er en het is niet van Bartjes of mijn hand. Veel mensen passen er niet in eh. Hoewel, raar in het begin stond er WiNaK ipv WINAK ofzo, heel ongebruikelijk
Mysterieus personage. Volgens anonieme bronnen een wiskunde student die geïnfiltreerd is in de informatica. Volgens andere anonieme bronnen doorgedrongen tot in de hoogste rangen van WINAK. Het is voorlopig nog onduidelijk wat zijn missie is, maar nog andere anonieme bronnen beweren dat hij de wiskundigen terug aan de macht wil brengen in WINAK. Een weer andere anonieme bron beweert dan weer dat zijn identiteit opspoorbaar is omdat er een dodenlijst van zijn (of haar) hand circuleert. Daarop zouden alle informatica-studerende WINAK-leden staan behalve hij (of zij) zelf.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#7 » Fri Jan 26, 2007 8:54 pm

ik ben het niet. Waarschijnlijk een of andere informaticus die zichzelf (onterecht) goed genoeg beschouwt om zich voor te doen als wiskundige. Vooral "Dewiskundige", alsof er maar een is...
dat van WiNAK toont aan dat de persoon iemand is die zichzelf boven de rest van de wereld beschouwt, anders...van een andere wereld...de informatica wereld !
Dit is wel maar een theorie dat alleen maar wacht op een tegenvoorbeeld of een bewijs.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#8 » Fri Jan 26, 2007 8:59 pm

Allright, you got me!

It was I who changed WiNaK to WINAK! WINAK is the only right way of writing it!

Nu dacht ge da ik DeWiskundige was he ;) Ik vermoed da het Verdyck of slimmy is die de pagina heeft aangemaakt. Maar 143.129.41.120 ben ik wel. Als ik op mijn kot zit tenminste...
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#9 » Fri Jan 26, 2007 9:05 pm

Slimmy... "DeWiskundige".... dat kan ik zelfs niet geloven ! Dus volgens u is Verdyck ne leugenaar ?
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#10 » Fri Jan 26, 2007 9:13 pm

Ik ben zeker niet de schuldige, het is waar dat ik ooit moordlijstjes maakte(maar ja iedereen kent mij ik ben een makkelijk slachtoffer), maar ja heeft niet iedereen ooit moordlijstjes gemaakt. En bovendien staan daar geen WINAK'kers op hoogstens commi's, alternativo's van mijn vorige school, Frankrijkhaters, iedereen met partijkaarten, inwoners van het land ten Noorden van ons(die voedselvergiftiging neem ik hen nog altijd kwalijk). Maar geen informatici, trouwens ik zou Oglop bijvoorbeeld nooit kunnen vermoorden, waarmee ik een een tegenvoorbeeld heb gevonden. Misschien is de mystery-man wel degene die zo actief is de laatste tijd op de wiki(ge weet wel "hij die een eigen taal heeft").

Aan de andere kant, Slimmy het zou me niet verbazen zijn vriendelijke gezichte maskeert een brutaal piratenhart.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#11 » Sat Jan 27, 2007 8:46 am

I'm afraid I'm not responsible :P

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#12 » Sat Jan 27, 2007 8:49 am

op het einde zegt "dewiskundige" "hij (of zij)" pratende over zichzelf... moest het nu eens iemand zijn die fysica doet ? dat het over informatici heeft om ons te misleiden.(een slimme persoon dus) Het zou zelfs kunnen dat die persoon zichzelf "dewiskundige" noemt omdat deze persoon vorig jaar (of een ander jaar) ook wiskunde studeerde... toevallig is er zo'n "zij" op het wiki...

"hij die zijn eigen taal heeft" ja, dat zou ook kunnen, komt dus ook vanboven op het lijstje verdachten.

slimmy, niet omdat hij zo lief is (hum hum) vind ik hem onverdacht maar gewoon omdat slimmy niet bepaald graag wiskunde heeft(denk ik), en zich dus zeker niet als wiskundige zou voordoen.

kortom : alle informatici en alle fysici zijn verdachten tot ze hun onschuld bewezen hebben of tot we weten wie de schuldige is.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#13 » Sat Jan 27, 2007 9:07 am

Ik heb trouwens een theorie over de identiteit van DeWiskundige... Maar ik ga het geheim houden tot ik uitsluitend bewijs heb!

Sem
Posts: 92

Post#14 » Sat Jan 27, 2007 9:54 am

Het is misschien een of andere flauwe plezante met te veel tijd ?

Hopelijk wordt hij kwaad omdat ik flauwe plezante als typespecificatie ( programmeerterminologie ) heb gebruikt en komt h(/z)ij hierdoor uit zijn/haar doos...

Ik benadruk ... ik zei ... flauwe plezante ...
nogmaals ... flauwe plezante ...

Waar blijf je ? Mysterieuze identiteit...

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#15 » Sat Jan 27, 2007 10:42 am

Wat als blijkt dat de pagina van DeWiskundige niet gemaakt is voor/door een wiskundige, dan zitten we met een groot probleem. Dan is die pagina een valstrik opgezet door het Front Tegen De Wiskundigen.

Al die vuile complotten tegen ons, brrrr. Ik krijg er honger(en eigenlijk ook dorst) van.
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron