Nerdity Test

Examenroosters, algemene discussies, ...

Moderator: Praesidium

Teun
Posts: 216

Post#31 » Wed Jan 24, 2007 8:18 pm

46% scored higher (more nerdy), and
54% scored lower (less nerdy).

What does this mean? Your nerdiness is:

Somewhat nerdy. I mean face it, you are nerdier than about half the test takers.
Ik moet dus blijkbaar dringend een andere studierichting zoeken. :?

User avatar
Math Wolf
Posts: 4053
Contact:

Post#32 » Wed Jan 24, 2007 9:00 pm

Sorry Yannick, maar hier heb ik je (spijtig genoeg) verslagen:
Nerdtests wrote:Your Score Summary

Overall, you scored as follows:

18% scored higher (more nerdy), and
82% scored lower (less nerdy).

What does this mean? Your nerdiness is:

High-Level Nerd. You are definitely MIT material, apply now!!!.
2014: Jan16, Feb15, Mar16, Apr15, May14, Jun13, Jul12, Aug10, Sep9, Oct8, Nov6, Dec6
2015: Jan5, Feb5, Mar5, Apr4, May4, Jun2, Jul2, Jul31, Aug29, Sep28, Oct27, Nov25, Dec25

User avatar
Joke
WOZ
Posts: 972

Post#33 » Wed Jan 24, 2007 9:02 pm

73% scored higher (more nerdy), and
27% scored lower (less nerdy).

What does this mean? Your nerdiness is:

Not nerdy, but definitely not hip.

Dus, ik ben de perfecte persoon om te oordelen over nerds :P
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."

User avatar
Verdyck
Posts: 368

Post#34 » Wed Jan 24, 2007 9:15 pm

bwa Joke daar zouk zo zeker niet van zijn, dien test stond op een forum voor holebi's, langs google(neen ik gaan niet naar zo'n fora's voor het plezier(hoe kon ik nu weten dat wjnh stond voor "wel jong niet hetero"?)). Daar zaten mensen met nerdity-score's van 4%. Volgens mij zijn zei de ultieme nerdbeoordelers.

Komaan wie kan er nu beter oordelen over een nerd-factor dan een hippe fashion-homo?


En dan voor Teun geen angst, alles is nog niet verloren voor u, ziehier wat ik ook heb gevonden:

http://www.nerdtests.com/ft_cg.php
La pensée ne doit jamais se soumettre, ni à un dogme, ni à un parti, ni à une passion, ni à un intérêt, ni à une idée préconçue, ni à quoi que ce soit, si ce n'est aux faits eux-mêmes; parce que, pour elle se soumettre, ce serait cesser d'exister.

User avatar
EagleEye812
Posts: 406

Post#35 » Wed Jan 24, 2007 9:28 pm

Nerdity Quotient: 41.4% (207/500)
Closet Nerd
(Average score: 32.4%)

en den andere:

http://www.nerdtests.com/ft_cg.php
13% scored higher (more computer geeky),
1% scored the same, and
86% scored lower (less geeky).

Geekiness:
High-Level Computer Geek. All of those below you are envious of you! (...Well perhaps not the cool people)
Last edited by EagleEye812 on Wed Jan 24, 2007 9:45 pm, edited 3 times in total.
[quote="zarry"][url=http://www.winak.be/forum/viewtopic.php?p=12475#12475]wickaaaah! thcikci tschiki paaaauuuuw wicked-original![/url][/quote]

Michael Cochez
Posts: 54

Post#36 » Wed Jan 24, 2007 9:43 pm

op die van de eerst post : 40
die van De Woef 34
54% scoorde onder mij op den 3de Somewhat nerdy. I mean face it, you are nerdier than about half the test takers.
75% scoorde onder mij bij computer geek Mid-Level Computer Geek. Wow, it seems you spend more time in front of a computer than with people.

Teun
Posts: 216

Post#37 » Wed Jan 24, 2007 9:49 pm

Verdyck wrote:bwa Joke daar zouk zo zeker niet van zijn, dien test stond op een forum voor holebi's, langs google(neen ik gaan niet naar zo'n fora's voor het plezier(hoe kon ik nu weten dat wjnh stond voor "wel jong niet hetero"?)). Daar zaten mensen met nerdity-score's van 4%. Volgens mij zijn zei de ultieme nerdbeoordelers.

Komaan wie kan er nu beter oordelen over een nerd-factor dan een hippe fashion-homo?


En dan voor Teun geen angst, alles is nog niet verloren voor u, ziehier wat ik ook heb gevonden:

http://www.nerdtests.com/ft_cg.php
36% scored higher (more computer geeky),
1% scored the same, and
63% scored lower (less geeky).

En mijn leeftijd is het nog erger 39 - 2 - 59

Low Ranking Computer Geek. Definitely a Computer Geek, but low in the computer geek social structure.


Nog steeds niet erg veel voor een informaticastuderend persoon :(

User avatar
slimmy
Prosenior
Posts: 3130
Contact:

Post#38 » Thu Jan 25, 2007 7:53 am

42% scored higher (more computer geeky),
1% scored the same, and
57% scored lower (less geeky).

mjah deze test beoordeeld dan weer de computer geekyness :P die is ni algemeen genoeg! :D

User avatar
Robbe
WOZ
Posts: 2161
Contact:

Post#39 » Thu Jan 25, 2007 1:18 pm

16% scored higher (more computer geeky),
0% scored the same, and
84% scored lower (less geeky).

High-Level Computer Geek. All of those below you are envious of you! (...Well perhaps not the cool people)
"I'm not afraid of falling, I'm afraid of landing" -- Sam
How To Ask Questions The Smart Way

Zingen? UKA-n dat ook!

Return to “Algemeen”

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 5 guests

cron